Зокрема в неї увійшли “112 Україна”, “Прямий”, “Сонце”, XSport, “Еспресо ТВ”, NewsOne, “EU: Music” і ATR, інформує Медіаняня.
Відзначається, що з часом до неї обіцяють приєднатися “UA: Перший” та інші канали, яким для відповідного кроку потрібно більше часу.
До складу правління асоціації вибрали Вікторію Борщенко (“UА: Перший”) і Олега Шосталя (“112 Україна”), а його головою став представник “Еспресо ТВ” Микола Типусяк.
Ключовими напрямками в роботі нової структури стануть телевимірювання, продаж реклами і дистрибуція.
“Ми вважаємо, що прозорі і зрозумілі правила на телевізійному ринку будуть сприяти підвищенню довіри між учасниками та розвитку ринку”, – заявили в асоціації.
Медійники обіцяють запрошувати до співпраці колег з інших каналів, провайдерів, експертів, представників влади для обговорення та пошуку рішень, які дадуть можливість розвиватися і конкурувати всім гравцям ринку.