Новини

У Трускавці презентували смачний туристичний продукт (ФОТО)

Нещодавно у Трускавці презентували унікальний туристичний продукт «From Truskavets with love» («З Трускавця з любов`ю»).

Як пише “Четверта студія” з посиланням на “Трускавецький вісник”, Coffee-house (кавовий дім) «Раймунд», який розміщений в самісінькому серці курорту Трускавець, пропонує відвідувачам «каву по-трускавецьки» за особливим рецептом з зображенням туристичних об’єктів міста: «Джерело Едвард», «Джерело Фердинанд», «Вілла Саріуш» (тепер музей історії міста Трускавця), «Вілла Ґопляна» (тепер музей Михайла Біласа) та інші. Тобто, жителі та гості курорту матимуть можливість випити каву з картинкою однієї з історичних пам’яток Трускавця.

 

Окрім можливості випити каву з зображенням туристичних об’єктів гість може замовити собі каву зі своїм власним зображенням, так звану «селфі-каву».

Зображення на каву наноситиметься харчовим барвником за допомогою єдиного на курорті 3D-принтера.

Ініціатори цієї ідеї мають на меті популяризувати таким чином Трускавець як курорт, як туристичний центр та як найкраще місце в Україні для лікування та відпочинку.

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові відбудеться форум «Видима сила: жінки з інвалідністю у 140-річній історії жіночого руху»

Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…

5 години тому

Як на Львівщині розвиваються фермерські господарства

"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…

15 години тому

Як спортивні ліги адаптуються до змін: порівняння країн

Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…

1 день тому