Новини

У трьох школах Львова запроваджено діяльність шкільної служби порозуміння

З 26 до 29 жовтня учні разом із двома соціальними педагогами та практичним психологом середньої загальноосвітньої школи № 68 та 87, а також ліцею міжнародних відносин ім. В. Стуса, взяли участь у 4-денному тренінговому занятті «Впровадження шкільних служб порозуміння» Ініціатор проекту — управління «Служба у справах дітей» Львівської міської ради. Про це інформує прес-служба ЛМР, пише Четверта студія.

«Метою запровадження шкільних служб порозуміння є здійснення діяльності у профілактиці і швидкому реагуванні на конфліктні ситуації в шкільному середовищі. Така діяльність учнів-медіаторів дозволить формувати у школярів навички співпраці, будувати ефективну систему вирішення конфліктних ситуацій у закладі, забезпечувати психологічно-здорове середовище в учнівському колективі», — повідомили організатори.

Тренінг проводила тренерка Національної мережі тренерів і медіаторів ГО «Ла Страда — Україна» Оксани Дацко. Вона навчала учасників управляти конфліктами, критично мислити, активно слухати, проводити «Кола» та медіації.

Заняття відбувались з постійним обговоренням, творчими цікавими завданнями та роботою в групах. Учасники оволоділи новими знаннями та методиками з медіації, розвивали власні комунікативні навички, які необхідні медіаторам, формували новий підхід до розв’язання конфліктів, зокрема через врахування інтересів усіх учасників конфліктної ситуації.

«Під час 4-денного тренінгу нам вдалося сформувати справжню команду школярів, які зможуть на практиці застосовувати навички медіатора, що допоможе вирішувати конфліктні ситуації та непорозуміння шкільними службами порозуміння» — зазначають в управлінні «Служба у справах дітей».

По завершенні навчання, начальник управління «Служба у справах дітей» Ростислав Тимків вручив сертифікати учням-медіаторам та побажав успіхів у провадженні медіації, наполегливо працювати, щоб в майбутньому передати власний досвід іншим школам.

Довідка:

Шкільна служба порозуміння — це команда підготовлених старшокласників — посередників (медіаторів), які допомагають своїм ровесникам розв’язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи в роботі відновні практики — медіацію однолітків, і працюють над формуванням безпечної атмосфери в навчальному закладі.

У своїй роботі медіатори спираються на головні принципи відновного підходу: повага до особистості, відповідальність у стосунках та стосовно інших, віра в кожну особистість та її здатність змінюватися.

Сам процес вирішення конфлікту має назву медіація — це добровільний і конфіденційний процес, у якому третя нейтральна сторона — медіатор — допомагає сторонам знайти взаємоприйнятий варіант вирішення ситуації, що склалася.

Медіація як процес проходить за наступним алгоритмом: тебе уважно вислухають; поставлять запитання, щоб краще зрозуміти ситуацію; поважатимуть твою позицію; не шукатимуть винуватців у конфлікті; не даватимуть зайвих порад; однаково сприятимуть обом сторонам конфлікту; допоможуть сторонам самостійно прийняти справедливе вирішення.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

Садовий продовжує жебрати гроші на відбудову музею

Мер Львова відмовився від грошей Порошенка

47 хв. тому

У Львові продовжують зачищати місце під забудову

Ще один МАФ на проспекті Чорновола добровільно демонтували

2 години тому

У Стрию хлопець впав з моста

Рятувальники надавали допомогу

8 години тому

У Львові просять прибрати перешкоди на вулиці

Скарга на Гарячій лінії міста Львова

9 години тому