У травні Служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень громадян
Упродовж травня служба 112 опрацювала 13 053 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень – на 102, 1063 звернень – на 103, 124 звернень – на 104, 10 126 звернень – на «Гарячу лінію області». Про це інформує прес-служба Львівської ОДА.
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.
Служба у тилу або непридатність за 1600 доларів з особи
Після закінчення війни будуть вибори і люди зроблять свій вибір
Співачка YAGODA презентує пісню «Я не я», яка є продовженням легендарного хіта «Я ніколи нікому…