Упродовж травня служба 112 опрацювала 13 053 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень – на 102, 1063 звернень – на 103, 124 звернень – на 104, 10 126 звернень – на «Гарячу лінію області». Про це інформує прес-служба Львівської ОДА.
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу