Новини

У травні Служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень громадян

Упродовж травня служба 112 опрацювала 13 053 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень – на 102, 1063 звернень – на 103, 124 звернень – на 104, 10 126 звернень – на «Гарячу лінію області». Про це інформує прес-служба Львівської ОДА.

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.

Коментарі

Кенцало Юра

Share
Published by
Кенцало Юра

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

8 години тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

9 години тому