Новини

У соцмережах кепкують над креативністю «Садобуса» кандидата Андрія Садового (ФОТО)

Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.

Дописувач  Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».

Скриншот/Facebook

«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.

Користувачі соцмеререж активно коментують допис  та світлини до нього.

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Фото: Ruslan Rokhov/Facebook

 

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

Топ 5 українських виробників якісної та стильної жіночої білизни

Ознайомтеся з п’ятьма провідними українськими виробниками жіночої білизни, які поєднують сучасний дизайн, комфорт та високу…

10 години тому

Львівська ОВА не бачить порушень у генплані Сокільників

документ враховує розвиток аеропорту

11 години тому

Інформаційні фокуси команди Садового

Комісія-привид, лист-невидимка і медіа, яке спростовує саме себе: інформаційні фокуси команди Садового

3 дні тому

У Львові поставили крапку у справі про зґвалтування на Левандівці

Верховний Суд залишив винного за ґратами

3 дні тому