Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.
Дописувач Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».
«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.
Користувачі соцмеререж активно коментують допис та світлини до нього.