Фото: Ruslan Rokhov/Facebook
Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.
Дописувач Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».
Скриншот/Facebook
«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.
Користувачі соцмеререж активно коментують допис та світлини до нього.
Скриншот/Facebook
Скриншот/Facebook
Скриншот/Facebook
Фото: Ruslan Rokhov/Facebook
Фото: Буськ онлайн
Скриншот/Facebook
Скриншот/Facebook
Скриншот/Facebook
Ознайомтеся з п’ятьма провідними українськими виробниками жіночої білизни, які поєднують сучасний дизайн, комфорт та високу…
документ враховує розвиток аеропорту
Комісія-привид, лист-невидимка і медіа, яке спростовує саме себе: інформаційні фокуси команди Садового
Верховний Суд залишив винного за ґратами