Новини

У соцмережах кепкують над креативністю «Садобуса» кандидата Андрія Садового (ФОТО)

Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.

Дописувач  Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».

Скриншот/Facebook

«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.

Користувачі соцмеререж активно коментують допис  та світлини до нього.

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Фото: Ruslan Rokhov/Facebook

 

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові відбудеться форум «Видима сила: жінки з інвалідністю у 140-річній історії жіночого руху»

Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…

9 години тому

Як на Львівщині розвиваються фермерські господарства

"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…

20 години тому

Як спортивні ліги адаптуються до змін: порівняння країн

Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…

2 дні тому