Новини

У соцмережах кепкують над креативністю «Садобуса» кандидата Андрія Садового (ФОТО)

Користувачі соцмереж діляться враженнями від агітаційних автобусів кандидатів у президенти.

Дописувач  Ruslan Rokhov наголошує, що «Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії».

Скриншот/Facebook

«Американізація методів ведення агітаційних кампаній на цьогорічних виборах президента чи не найбільша за всі кампанії. До широкого залучення волонтерів, до якого вдалась команда Зеленського, додались ще: #Садобус, #Ляшкобус та #Тимошкобус. З об’єднанням виборців у Комітети політичної дії (Political actions committee) ми безповоротно зануримося в інклюзивні кaмпанії реальної комунікацї політиків з виборцями. Зігнані проплачені масовки, чи скликані за адмінресурс велелюдні форуми остаточно відійдуть в історію… Політики шукатимуть діалогу з виборцем щоб переконати його підтримати себе “святого”», – йдеться у дописі.

Користувачі соцмеререж активно коментують допис  та світлини до нього.

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Фото: Ruslan Rokhov/Facebook

 

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Скриншот/Facebook

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

12 години тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

13 години тому