Укрзалізниця проводить службову перевірку інциденту, що стався нещодавно у поїзді Львів — Київ.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Укрзалізницю.
❕Укрзалізниця прагне неупередженого розгляду причин виникнення конфлікту між пасажирами. Якщо версія поїзної бригади про те, що причиною конфлікту між пасажирами стало спілкування пасажирки російською мовою, не підтвердиться, і виявиться, що пасажир дійсно чіплявся до іншої пасажирки й провідник не вжив відповідних дій, до нього буде застосовано дисциплінарні заходи. Укрзалізниця детально вивчить ситуацію та прийме виважене рішення.
Також нагадуємо, що залізниця має чіткий алгоритм вирішення конфліктів, що виникають на шляху прямування поїзда. Перший з пунктів — звернення зі скаргою до провідника або начальника поїзда, які мають втрутитись і розсадити за необхідності пасажирів. Другий — якщо можливо, фіксація того, що відбувається, на камеру чи фото, і третій — виклик поліції поїзною бригадою на наступну на шляху прямування станцію. Якщо на якомусь з етапів процес іде не за алгоритмом, то пасажир може одразу звернутись до контактного центру УЗ за номером 0800 503 111 зі скаргою на ситуацію, що дозволить нам оперативно втрутитись і вирішити проблему.
Також закликаємо пасажирів бути свідомими та коректними у своїй поведінці. Поїзд — це насамперед засіб пересування, а не місце для знайомств.
Окрім того, нагадуємо, що з 30 червня в пілотному режимі відкрито продаж квитків до жіночих купе. Вони доступні у таких поїздах: №81 Київ – Ужгород, №41 Дніпро – Трускавець, №75 Київ – Кривий Ріг, №15 Харків – Ясіня. Якщо послуга буде популярною, то вона масштабуватиметься й на інші поїзди.
Укрзалізниця працює й над додатковими безпековими заходами. Зокрема, розглядається варіант повернення воєнізованої охорони до поїздів.