На запрошення керівництва регіональну філію «Львівська залізниця» із робочим візитом відвідали представники ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» (КВБЗ). Під час зустрічі вагонобудівники, які влітку цього року перемогли в тендері на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів ДПКр-3, обговорили зі залізничниками аспекти співпраці, зокрема обмінялися думками та пропозиціями щодо вдосконалення технічних та конструктивних характеристик нових дизель-поїздів.
В ході діалогу виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот зазначив, що під час будівництва нових дизель-поїздів важливо врахувати не лише зауваження залізничників, а й пропозиції пасажирів, що накопичилися із практики експлуатації на Львівській залізниці дизель-поїзда ДПКр-2-001, який курсує у регіональному сполученні Львів–Чернівці–Львів.
Планується, що в ДПКр-3, на відміну від попередника, буде два тягові двигуни, розміщені у першому та третьому вагонах, втім сукупно вони не поступатимуться потужністю трьом агрегатам, що встановлені у кожному з трьох вагонів ДПКр-2-001. Новий рухомий склад буде забезпечено резервною системою опалення та розетками для під’єднання до стаціонарних джерел електрообігріву поїзда в пунктах оберту. Поряд із тим, вагонобудівники попрацюють над забезпеченням стабільної роботи систем кондиціонування повітря, модернізацією санвузла, розширенням площі для перевезення багажу, а також зручнішими сидіннями та відповідними умовами і засобами для комфортної подорожі пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.
Після наради залізничники та фахівці КВБЗ відвідали моторвагонне депо Львів та оглянули територію і виробничі потужності підприємства на перспективу проведення на базі депо техоглядів та планових видів ремонту нового моторвагонного рухомого складу.
Нагадаємо, що влітку цього року пропозиція ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» перемогла в торгах на будівництво та постачання ПАТ «Укрзалізниця» шести пасажирських дизель-поїздів для регіональних перевезень. За результатами тендеру підприємство має виготовити шість дизель-поїздів ДПКр-3. Очікується, що нові поїзди будуть базуватися у моторвагонному депо Тернопіль, а перший ДПКр-3 надійде на Львівську залізницю на початку осені наступного року.
Варто зауважити, що цього року ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» капітально відремонтував та модернізував для Львівської залізниці електропоїзд у 10-вагонному складі, на ремонті у КЕВРЗ нині перебуває ще одна електричка. Поряд із тим, у регіональній філії «Львівська залізниця» реалізовується програма відновлення вагонів електропоїздів на базі моторвагонних депо Львів та Здолбунів. Упродовж серпня-вересня цього року фахівці депо власними зусиллями вже повернули в робочий парк 6 вагонів, що були вилучені з експлуатації через несправність колісно-моторних блоків та граничну товщину бандажів колісних пар.
Впродовж жовтня-листопада програмою відновлення вагонів електропоїздів передбачено відремонтувати в умовах моторвагонних депо магістралі ще 14 вагонів. Львівські залізничники сподіваються, що підсилення парку новими дизель-поїздами та відремонтованими електропотягами дозволить забезпечити приміські пасажирські перевезення необхідною кількістю моторвагонного складу, вивільнивши при цьому тепловози, що задіяні нині у приміському русі, а також вирішить проблему вимушеної експлуатації приміських поїздів у скорочених складах.