У Львові знову виявили крадіжку грошей через електронну оплату за проїзд у маршрутках міста.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Гарячу лінію міста Львова.
«Оновлюю допис.
Завдяки пораді в коментарях перевірила банківську виписку. Аналіз виписки показав, що подвійного списання таки не було.
Кошти за поїздку 12.01 було списано 15.01, а за поїздку 15.01 – 18.01. Геть не могла уявити, що в додатку і у виписці це може відображатися з такими відмінностями, оскільки таке спостерігаю вперше, всі списання завжди відображалися моїм банком коректно.
Тож офіційно і привселюдно прошу Гарячу лінію відкликати розгляд мого звернення.
Але, на мою думку, це не скасовує потреби в ретельному доопрацюванні системи безготівкової оплати проїзду у Львові.
Хочу залишити скаргу на ЛКП “Львівавтодор” з приводу подвійного списання оплати за проїзд у громадському транспорті з моєї банківської карти.
Протягом свого перебування у Львові 12-15 січня 2024 я двічі користувалася громадським транспортом: 12.01 зранку автобусом н-р 16 та 15.01 ввечері тролейбусом, номера якого не запам’ятала. Сплачувала картою Укрсиббанку.
Оскільки я вже була обізнана з недосконалістю системи оплати та неправомірним накладанням штрафів внаслідок цього, процес оплати знімала на відео (додаються).
Однак згодом при перегляді історії транзакцій виявила, що за кожну поїздку оплата була списана двічі (скріншоти з онлайн-банкінгу додаю).
Найкумедніше, що повторне списання за другу поїздку відбулося 16.01, коли я вже була у Києві і аж ніяк не могла користуватися громадським транспортом у Львові (у разі потреби підтвердження можу надати квиток на потяг).
На підставі наведеного вимагаю у @ЛКП “Львівавтодор” якнайшвидшого повернення мені надмірно сплачених коштів.
Ну і – це, звісно, риторично, але – доведіть до ладу оцю систему оплати за проїзд, бо воно вже нагадує шахрайство», – йдеться у повідомленні.