Новини

У Львові затвердили перелік ділянок, на яких будуть створювати перехоплюючі паркінги

У Львові затвердили перелік ділянок, на яких будуть створювати перехоплюючі паркінги

Про це пише Четверта студія з посиланням на пресслужбу ЛМР.

Відповідну Програму сьогодні, 28 листопада, затвердила сесія міськради. На цих майданчик мешканці передмість зможуть залишати свої автівки, а далі – користуватися міськими громадським транспортом чи обрати інший спосіб пересування. Це дозволить зменшити навантаження приватних авто на міську дорожню мережу.

Так, для облаштування перехоплюючих паркінгів визначено таких 6 ділянок на в’їздах до Львова:

✔️ перехрестя вулиць Городоцька – Збиральна;

✔️ вул. Личаківська (біля будинку № 281;

✔️ вул. Стрийська (біля Іподрому);

✔️ вул. Зелена (біля будинку № 407);

✔️ вул. Б. Хмельницького (біля будинку № 291);

✔️ перехрестя вулиць Т. Шевченка – І. Величковського.

«Ключовим у програмі є те, що за цими земельними ділянками ми закріплюємо статус перехоплюючих паркінгів та відповідно унеможливлюємо їх використання для будь-яких інших цілей. Адже на основних в’їздах у місто залишилося не так багато вільних ділянок, які потенційно можна було б використовувати під перехоплюючі паркінги.

Далі по кожній з цих ділянок має бути розроблений перелік конкретних заходів. Також потрібно детально пропрацювати всю супутню інфраструктуру, яка необхідна для якісного функціонування перехоплюючого паркінгу.

Є різні моделі облаштування таких паркінгів – силами міста, або ж із залученням інвестора на конкурсній основі. Будемо розпрацьовувати всі ці моделі, щоб вибрати найоптимальніший варіант для кожної локації”, – зазначив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило.

Додамо, відповідно до Програми, поблизу перехоплюючих паркінгів мають бути облаштовані зупинки громадського транспорту, а на паркінгах – модульні вбиральні, невеликі магазини чи кафе тощо. А також – зарядні станції для електромобілів та пункти прокату велосипедів чи електросамокатів для поїздок містом.

Коментарі

Олег Довганик