Депутатка від “Європейської Солідарності” Ольга Посипанко розповіла про три місяці бюджетного процесу.
Про це інформує прес-служба Львівської обласної організації партії “Європейська Солідарність”, пише Четверта студія.
Консультації по проекту загального фонду міського бюджету на 2021 рік, коригування проекту бюджету, пропозиції до бюджету, прийняття бюджету, зміни до бюджету, бюджетні слухання проекту бюджету розвитку, 14 бюджетних комісій, виїзди по проекту бюджету розвитку, лікарні, ЛКП, напрацювання пропозицій до бюджету розвитку, нескінченна кількість дискусій, суперечок, обговорень з виконавчими органами, колегами, колегами з ЛОР, і цифри-таблиці-звіти-програми… і все про бюджет.
“Для мене це не просто фінансовий документ, баланс дохідної і видаткової частини. Працюючи керівником відділу економіки ДЖГІ ЛМР з 2008 року, єдиним критерієм роботи було неухильне дотримання вимог БЮДЖЕТного кодексу, контроль за правильністю планування і формування БЮДЖЕТУ, наприклад, грубо кажучи, щоби договір на виконання робіт не перевищував асигнування. Одного разу навіть отримала догану, бо відмовилась візувати договір на відшкодування Львівелектротрансу компенсації за пільговий проїзд громадян понад бюджетне призначення, що було грубим порушенням Бюджетного кодексу”, – розповідає депутатка від “ЄС” Ольга Посипанко.
“Після того, як стала депутатом, бюджет перестав бути для мене лише фінансовим документом, а першочергово – документом господарським, соціальним, людино і розвитково орієнтованим. Бюджет, особливо якщо його дохідна частина не виконується через Ковід, покликаний вирішувати перш за все найгостріші, ключові, базові, болючі проблеми міста, з максимальним охопленням широкого кола людей, які отримають ефект/ результат”, – зазначає Ольга.
“Слід однозначно відмовитись від друго- і третьорядного, яке точно може почекати, і на це немає коштів. Бо виходить, що частина людей вже отримає питну воду без хлору, а інша – не має води взагалі; одні діти ходитимуть у гарну відремонтовану школу з сучасними класами і позашкіллям, а інші роками чекають ремонту харчоблоку чи однозмінного навчання; в одному районі чи парку тече відкритим способом каналізація, в іншому ремонтують фонтани. Список можна продовжувати, – каже вона.
“Проект бюджету розвитку на 2021 рік надзвичайно дискусійний документ, підготовлений виконавчими органами. За цей час ми висловили багато зауважень до нього. бюджет боргів, статутних фондів (не розвиткових галузевих об’єктів і капітальних видатків, а покриття збитковості, боргових зобов’язань ), і без врахування потреб 19-ти громад, приєднаних до Львова (бо те, що передбачено, точкові вкраплення без стратегії). Громади залишені без очільників, старости не призначені, і складається враження, що цей поки ручний режим усіх влаштовує, окрім самих громад”, – розповідає депутатка.