У Львові просять перевірити валідатори на справність. Трамвай №1198, маршрут №3 на рейсі, вказаному в придбаному квитку.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Гарячу лінію міста Львова.
«Був змушений придбати разовий квиток, через те, що жоден з валідаторів не прийняв картку ПриватБанку до валідації з текстом “Сервіс недоступний”. Інші пасажири також намагалися завалідувати банківську картку, наслідки ті ж самі.
Прохання надати відповідь щодо причин такого тексту на валідаторі, які можуть бути причини; а також виправити бортове обладнання трамвая за умови, що помилки програмного характеру в АСОП все ж таки були.
Дякую.
З повагою», – йдеться у повідомленні.
Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…
"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…
Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…