Фото із спільноти Гаряча лінія міста Львова
У Львові скаржаться на роботу сервісу із паркування.
Про це пише Четверта студія з посиланням на повідомлення у спільноті “Гаряча лінія міста Львова”.
Йдеться про паркінг 257 на вулиці Коперника.
“Хочу подати скаргу на ЛКП Львівавтодор! Зокрема паркінг вул. Коперника, номер 257. Сьогодні припаркувала авто на даному паркінгу! ПРО “сервіс”, к’юар код не зчитує зайняло хв 15 ,готівкою теж не можливо розрахуватись, карту зчитувало хв 10! Результат купа нервів і запізнення на 30 хв на важливий договір ! І вже через брак часу забула поставити чек за скло ,який з тяжкою бідою ледве оплатила! Біля мене стояло декілька людей ,які теж не могли оплатити паркування по аналогічних причинах! Додаю чек ,що паркування таки сплатила! Чекаю свіжого штрафу ((( бо чек не залишила на склі!”, – зазначається у повідомленні.
Фото із спільноти Гаряча лінія міста Львова
За 9 тис доларів обіцяв переправлення до Польщі – на Львівщині затримано організатора
СБУ створила унікальну методику роботи з безпілотними технологіями на фронті
Організував злочинну схему вимагання 200 тис. грн неіснуючого боргу у мешканки Стрия – викрито чоловіка