Новини

У Львові штрафують пенсіонерів

У межах суспільно-аналітичного проєкту «Аудит-Львова» ми вже доводили, що адміністрація Андрія Садового діє по відношенню до львівських пенсіонерів в протизаконний та абсолютно аморальний спосіб. Плодячи незаконні рішення, виконавчий комітет, головою якого є Садовий, обмежуючи право львівських пенсіонерів на безоплатний та безлімітний проїзд, ускладнює і так не солодке життя сивочолих жителів Львова.

Про це повідомив громадський активіст та юрист Андрій Петришин, пише Четверта студія.

Але він та його слухняні шавки у своєму бажанні нашкодити людям, пішли ще далі. Продовжили  своє знущання не лише продукуючи незаконні рішення виконкому, що скасовувалися уже в судах, а вигадали штрафувати на тисячі гривень за те, що пенсіонери нібито окрім виданих державою пенсійних посвідчень, мусять оформляти корупційне дітище Садового і його садофілів, вічно несправний «Leocard».

Пенсіонерів на цій підставі вже штрафують у Львові. І люди забили у дзвони. Адже як так, законодавство безкоштовний та безлімітний проїзд гарантує, а мер і його шайка змушує оформляти якийсь «Leocard».

Для відповідного реагуванням по всіх правопорушеннях ми проводимо юридичний аналіз.

І вже один з таких епізодів ми оформили у вигляді позовної заяви до суду від імені постраждалого від таких незаконних дій жителя міста Львова, та пенсіонера за віком – пана Дзюбинського.

Адже нами встановлено, що контролери Садового вкотре наплювали на закон та порушили право пенсіонерів на безкоштовний проїзд хамськи знімаючи людей з транспорту, та оформляючи документи, що слугують підставою для незаконних штрафів, хоча пенсіонерам право на безкоштовний проїзд гарантується низкою законодавчих актів та правових висновків, а саме:
Згідно положень п. п. 1-1 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» від 17 травня 1993 року №354, постановлено ввести безплатний проїзд для пенсіонерів за віком на міському пасажирському транспорті загального користування (крім метрополітену і таксі) та приміських маршрутах. Установлено, що право на безплатний проїзд надається за наявності посвідчення встановленого зразка чи довідки, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – також електронного квитка, який зареєстрований у зазначеній системі і видається на безоплатній основі.

Згідно ч. 3 статті 22 Конституції України при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

Відповідно до ч. 1 статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Конституційний Суд України здійснив тлумачення зазначених конституційних положень, а також сформулював юридичну позицію, за якою:

Зміст прав і свобод людини – це умови і засоби, які визначають матеріальні та духовні можливості людини, необхідні для задоволення потреб її існування і розвитку.

Обсяг прав людини – це кількісні показники відповідних можливостей, які характеризують його множинність, величину, інтенсивність і ступінь прояву та виражені у певних одиницях виміру. Звуження змісту прав і свобод означає зменшення ознак, змістовних характеристик можливостей людини, які відображаються відповідними правами та свободами, тобто якісних характеристик права.

Звуження обсягу прав і свобод – це зменшення кола суб`єктів, розміру території, часу, розміру або кількості благ чи будь-яких інших кількісно вимірюваних показників використання прав і свобод, тобто їх кількісної характеристики (абзаци 5 та 6 пункту 4 мотивувальної частини рішення КСУ від 11.10.2005 № 8-рп/2005)

Конституційний Суд України вказав, що скасування конституційних прав і свобод – це їх офіційна (юридична або фактична) ліквідація; звуження змісту та обсягу прав і свобод є їх обмеженням (абзац 4 підпункту 5.2 пункту 5 мотивувальної частини рішення КСУ від 22.10.2005 № 5-рп/2005).

Як бачимо з вищенаведеного, право пенсіонерів за віком на безкоштовний проїзд громадським транспортом встановлене постановою КМУ №354 “Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування”, що і є одним із видів соціального захисту громадян у старості. У Постанові КМУ жодного слова не йдеться про те, що аби пенсіонеру користуватися громадським транспортом необхідно в обов’язковому порядку пред’являти «Leocard» Садового. І примушувати львівських пенсіонерів до пред’явлення згаданого «Leocard» є грубим порушенням їхніх прав, і таке суперечить законодавству і здоровому глузду. Що тоді, для прикладу, робити пенсіонеру який у невідкладних справах поїхав до Київа, або Дніпра? По логіці Садового пенсіонерам треба обїхати всю Україну, назбирати торбами леокарди, дніпрокарди, київкарди та всі інші карди з кожного міста та містечка. Хіба в нас в країні гарнатований соціальний захист пенсіонерам не дії по всій території?! Хіба Львів вже не підпорядковується українському законодавству?!

Політика Садового попахує сепаратизмом!

З Садовим обов’язково розберуться львів’яни. А ми працюємо над скасуванням у суді незаконної постанови про штраф львівського пенсіонера.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

На Львівщині голова ОТГ вимагав мільйон гривень

СБУ викрила на Львівщині голову ОТГ, який вимагав з підприємця 1 млн грн за вирішення…

2 години тому

Садовий витратить 20 тисяч євро на суд з поляками

Львів судитиметься з поляками через будівництво сміттєпереробного заводу

3 години тому

У Львові встановлять нові антивандальні урни

У Личаківському районі

3 години тому

У Львові на працівника ТЦК напали із газовим балончиком

Львів’янина покарали за напад газовим балончиком на працівника ТЦК та поліцейського

4 години тому