Новини

У Львові розповіли про махінації із банківськими картами пасажирів

Оплата банківською карткою: відповіді на три поширені питання про списання за проїзд 

Про це пише Четверта студія з посиланням на Львівавтодор.

1️⃣ Чому списало кошти, якщо сьогодні не їздив?

Списання проходить не того ж дня, коли ви здійснюєте безготівкову оплату у транспорті. Зняття відбувається протягом наступних днів. Якщо сьогодні надійшло сповіщення про списання – це за успішно завалідовані поїздки, які ви здійснювали раніше.

2️⃣ Чому списує по 30 грн, а не 15 грн? 

Кошти знімає не за кожну поїздку окремо, а єдиним платежем за всі валідації протягом дня, які реєструвалися одним носієм – банківською карткою чи телефоном/годинником з NFC. Якщо ви двічі валідувалися – зніме 30 грн (15 грн × 2 поїздки). 

3️⃣Чому відхиляє валідацію банківською карткою?

Одна з поширених причин – картка заблокована у системі е-квитка, тому що на момент списання за попередні поїздки на рахунку не було коштів. Поки заборгованість не буде погашена,   картка буде заблокована у системі е-квитка і ви не зможете нею завалідуватися. Повторні спроби списання відбуваються автоматично.

Коментарі

Олег Довганик