У відділі промоції міста департаменту «Адміністрація міського голови» триває збір пропозицій щодо розміщення соціальної реклами на інформаційних щитах міста Львова на 2022 рік.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛМР.
Заявки приймають до 30 листопада включно.
Некомерційним організаціям, які бажають експонувати соціальну рекламу щодо висвітлення проектів, що реалізовуються з метою розвитку міста, потрібно заповнити форму, яка міститься за посиланням: https://forms.gle/YJKzkSh9oAnveboi7 та скерувати лист на ім’я директора департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради Є. Т. Бойка, зареєструвавши його у Центрі надання адміністративних послуг м. Львова. У листі-зверненні необхідно вказати:
– опис програми, у тому числі з обґрунтуванням корисності і доцільності її проведення для міста;
– готовий проект макета реклами з використанням шаблону, який треба подати для затвердження у відділ промоції міста департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради за 30 днів до початку експонування соціальної реклами та надіслати його у форматі jpg на електронну пошту promo@lvivcity.gov.ua;
– бажаний період розміщення (повний місяць розміщення триває з 1 до 30/31 числа);
– повну назву соціальної реклами;
– контактну особу, яка є відповідальною за розміщення соціальної реклами зі сторони заявника (телефон, електронна пошта);
– інформацію за чий кошт друкуватиметься зображення соціальної реклами.
«Якщо у перелік соціальної реклами на 2022 рік буде внесено соціальну рекламу організації, яка подалась, тоді, відповідно до Положення про порядок підготовки та розміщення реклами соціальних програм у місті Львові, необхідно подати лист та макет білборду або сіті-лайта за 30 днів до її експонування, враховуючи всі пункти правил та вимог до розміщення соціальної реклами на інформаційних щитах міста Львова, з якими можна ознайомитися за посиланням.
За додатковою інформацією просимо звертатися за телефоном (0322) 297−57−80 або електронною поштою promo@lvivcity.gov.ua», — зазначили у відділі промоції міста.
Це може бути черговий вкид ворога, щоб посіяти паніку