Новини

У Львові приміські маршрути відновлюють курсування до центру міста

У Львові приміські маршрути відновлюють курсування до центру міста.

Про це повідомив очільник ГО “Варта-1” Ігор Зінкевич, пише Четверта студія.

“Дізнався цікавий момент про роботу нашого управління транспорту ЛМР, а саме роботу начальника цього управління Ореста Олеськіва. Весь час управління транспорту бореться з кінцевими зупинками приміських маршрутів за межами автостанцій, часто проводить рейди на приміському вокзалі. Але замість того, щоб довести ситуацію до логічно кінця, пан Орест погодив приміський маршрутний проїзд майже до центру Львова із зупинками по місту”, – написав Зінкевич.

Він зазначає: “Схоже, ці дії мають ознаки корупційної складової, бо без фінансової вигоди таку “свиню” керівник управління транспорту не міг “підкласти” міським маршрутам напередодні впровадження електронного квитка”.

“Пояснюю на пальцях. Орест Олеськів зробив дублювання міських та приміських маршрутів і це, в свою чергу, призведе до перетікання пасажиропотоку, а відтак і до зменшення прибутків е-квитка і подальшої збитковості.

Довгий час Львів і управління транспорту пробували створити громадську транспортну схему з маршрутами по місту і з повним контролем комунального підприємства АТП1.

Тобто організувати маршрути громадського транспорту з е-квитком так, щоб створити максимально комфортну систему пасажиропотоку.

Навіть нашою комісією транспорту було запропоновано використати схему маршрутів 2012-го року з повною зміною маршрутів під пересадкові квитки, який нам розробила французька компанії «Луїс Бергер» (Louis Berger).

Ця компанія займалася проектуванням нової транспортної схеми в 2012 році, були грантові кошти 500 тисяч євро, що еквівалентно, на той час 5 млн грн.

Схема працювала не більше місяця. Основною помилкою стала відсутність організації пересадкових білетів та неврегульовані графіки. А ще експерти зазначали, що запропоновану французами запустили лише частково, використавши 40% маршрутів.

Зі слів керівників в цей час – не вистачило транспорту…

Отже, в серпні управління транспорту ЛМР погодило схему проходження автобусних приміських маршрутів через Львів, відповідно це погодження діятиме до завершення терміну дії договору, який складає до 5 років в залежності від самого маршруту.

Такі приміські маршрути можуть повністю знищити логічність побудови маршрутів нашого міського транспорту, у якому має запрацювати електронний квиток.
Орест Олеськів погодив позаміські маршрути не до краю міста Львова, а до центральної частини та не відреагував на мої звернення про створення чи облаштування автостанцій на межі Львова, тим самим знищив логістику е-квитка.

Тепер кожен приватний перевізник області буде возити пасажирів у центр Львова і максимально зароблятиме, а міські маршрути залишаться дотаційними з бюджету. Ви бачите в таких діях логіку? Бо я ні.

Керівник управління транспорту і деякі чиновники ЛМР на ефірах чи в блогах пропонують замість використання громадського транспорту і його налагодження, використовували електросамокати, як альтернативу. З таким баченням я не вірю в розвиток громадського транспорту у місті Львові і не розумію чому це все сходить з рук”, – йдеться у повідомленні.

Коментарі

Олег Довганик