У Львові про велосипедистів дбають більше, аніж про осіб із інвалідністю.
Про це під час засідання Львівського прес-клубу наголосила експерт Алла Нижник, пише Четверта студія.
Експерт наголосила на необхідності продовження тролейбусного маршруту №33 до Галицького перехрестя.
“Зараз уже немає сенсу у його теперішній кінцевій, адже місто розрослось і тролейбус може їхати до Галицького перехрестя. Про це вже говориться років сім”, – сказала експерт.
Алла Нижник наголосила також на хаотичності запровадження смуг для руху громадського транспорту у Львові.
Як приклад вона навела вулицю Стрийську та вулицю Липинського. Якщо на Стрийській визнали помилку, то на Липинського – ні. І відповідальності за витрату коштів на її впровадження так ніхто і не понесе. Більше того, після завершення пандемії влада Львова хоче відновити дію смуги для руху автобусів на вулиці Липинського.
Експерт наголосила на необхідності впровадження електронного квитка у Львові, а також пам’ятати про те, що тепер у Львові є ОТГ і доїзд мешканців прилеглих сіл до Львова – це проблема тепер уже Львова.
“Проблем є багато, але я не бачу системного і комплексного підходу до вирішення цих проблем”, – сказала Алла Нижник.