З кінця жовтня на офіційній сторінці е-квитка у Львові “Електронний квиток Леокарт” не було дописів щодо роботи по розгортанню системи е-квитка і лише 24 січня там підвели підсумки роботи за рік
Про це йдеться в повідомленні “Електронний квиток Леокарт”, передає Четверта студія.
“Електронний квиток Леокарт зберігав “голосну тишу” у соціальних мережах, але за лаштунками публікацій, лайків та репостів команда ЛКП “Львівавтодор”, незважаючи на перешкоди та форс-мажорні обставини, невпинно та зосереджено працювала над тим, що так чекають львів’яни – повний запуск функціонування автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті Львова. Ми повертаємось до вас із підсумками роботи, досягненнями і, звичайно ж, новинами”, – пишуть у Леокарт.
Також вони підвели підсумки (статистичні цифри), чим займалися протягом цього часу в рамках І етапу впровадження е-квитка у Львові, який стартував 13 січня 2022 року і отримав назву “Освіта пільговика”. Однак так і не повідомили, коли е-квитком зможуть користуватися всі львів’яни та гості міста.
Стрічку обрали для показу в межах заходів до «1000 днів спротиву»
Мінветеранів спільно з МОЗ та НСЗУ