Перевізники Львівщини оприлюднили термінову заяву щодо вартості проїзду у Львові.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу Асоціації перевізників Львівщини.
“Станом на сьогодні не на жарт стоїть питання: бути чи не бути громадському автомобільному транспорту у Львові? Це спричинено такими факторами:
1. Рік автотранспортні підприємства працюють в умовах «карантинних обмежень», що призвело до втрати доходів щонайменше наполовину порівняно із докарантинним періодом. Жодної фінансової підтримки від влади перевізники не отримали.
2. Обіцяні владою додаткові компенсаційні кошти у 2020 році так і залишились обіцянками.
3. Вартість проїзду, яка мала змінитись ще до виборів восени минулого року, залишається незмінною досі. Станом на зараз реальний тариф без інвестиційної складової – не менше 14-ти гривень. Тобто кожен перевізник втрачає на одній поїздці 7 гривень, які ніхто не компенсовує.
4. Дотація за пільгові перевезення виплачується підприємствам на рівні минулого року, хоча кількість пільговиків з утворенням Львівської МТГ зросла.
На даний час загальна заборгованість автотранспортних підприємств за пальне (включно із АТП-1) перевищує шість мільйонів гривень. Це без урахування боргів за запчастини, колеса, мастильні матеріали і т. п.
А апаратні ігри в міській раді продовжуються. Системні зміни в підходах до автомобільного громадського транспорту прогнозують не скоріше червня цього року. Всі пропозиції, які надходять від перевізників, не розглядаються. Нібито хочемо якісного транспорту, а елементарних умов для цього не створюємо.
Під час минулих хуртовин перевізники довели: можуть боротися не тільки із байдужістю влади, але й із природніми катаклізмами. АТП забезпечили 75%-ний виїзд транспорту для обслуговування львів`ян. А бездіяльність всіх гілок місцевої влади не можна назвати інакше як знущанням над трудовими колективами автотранспортних підприємств.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу