Новини

У Львові із 13 січня пільговики не зможуть їздити у транспорті без е-квитка

Із 13 січня 2022 року пільговики у громадському транспорті Львова не матимуть можливості їздити за пенсійними посвідченнями. Їм потрібно буде мати картку «Леокарт» та завалідувати її. Лише тоді людина матиме право пільгового проїзду.

Про це у матеріалі «День Х. Коли у Львові запрацює е-квиток та чому не з 13 січня» повідомив керівник департаменту міської мобільності та вуличної мережі ЛМР Олег Забарило, пише Четверта студія з посиланням на Твоє місто.

«На першому етапі плануємо видати усім пільговикам, які до нас звернулися, персоналізовані картки «Леокарт» до 13 січня. Так пільговики матимуть можливість валідуватися і право на безоплатний проїзд, маючи ту картку. Впродовж останніх місяців була інформаційна компанія, щоби зібрати документи від пільговиків. Є 27 пунтків прийому документів, 17 пунктів видачі документів, зібрано 110-120 тисяч документів. На сьогодні картки друкують. Для 10 тисяч вже видали, а по факту маємо роздруковано дещо більше», – каже він.

Тобто з 13 січня е-квитком зможуть користуватися пільговики та запустять перші тестові групи для безготівкової оплати. Повний перелік локацій, де у Львові можна оформити пільгові транспортні картки, дивіться тут.

До цього часу всім пільговикам, які звернулися, мають видати картки, водночас у міськраді розуміють, що того ж дня розпочнеться ажіотаж і ті, хто відтягував до останнього, буде звертатись. Важливо, що у перший тиждень нікого не штрафуватимуть. Людям будуть пояснювати, що все змінюється і потрібно звернутися за оформленням транспортної картки.

«Ми створили всі можливості, щоби люди отримували картки. Але ті 27 точок за потреби доповнимо», – додає він.

Нагадаємо, що з 13 січня 2022 року у Львівській ОТГ мав би запрацювати електронний квиток для проїзду мешканців. Планують, що після його введення зміниться підхід до фінансування усього громадського транспорту.

Зокрема, дотації для комунальних «Львівелектротрансу» і АТП-1 мають розраховувати за показниками, які надавали ці підприємства, а суму компенсації – залежно від вартості кілометра роботи автобуса.

Окрім цього, система мала б стати прозорою – кожен пасажир має валідувати картку. Зміняться також тарифи, для мешканців мають створити застосунок та мережу з продажу карток.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Яворові відкрили пам’ятний знак

«Алея пам'яті Героїв Яворівської громади»

1 годину тому

У Львові можуть закритись 50 ресторанів

Дивне повідомлення власника мережі Фест

2 години тому