Новини

У Львові громадським транспортом керують велосипедисти, а у Вінниці – інженери, – експерт

Чому у Вінниці, на відміну від Львова, успішно впроваджується «е-квиток» і не зростає вартість проїзду – у мене є відповідь: тому що Вінницькою транспортною компанією  керує супер-профі – пан Микола Луценко, який все своє життя присвятив електротранспорту і пройшов шлях від рядового інженера до головного інженера і директора. У Львові – транспортом керує велосипедист і дендролог, а також невдаха бізнес-тренер, бізнес якого не пішов у Києві…

Як пише «Четверта  студія» про це написав на своїй сторінці у ФБ експерт,  голова ГО «Львів’яни за електротранспорт» Антон Лягушкін.

«У Вінниці “електронний квиток” уже працює у трамваях усіх маршрутів. До кінця року він запрацює у тролейбусах і комунальних автобусах, а із січня 2020 року – в маршрутках.

Зауважу, що при цьому вартість проїзду в комунальному і приватному, що курсує у Вінниці залишилася незмінною. Зокрема, проїзд в трамваях і тролейбусах Вінниці і далі вартує 4 гривні, у муніципальних автобусах – 5 гривень, у маршрутках – 6 гривень.

“Електронний квиток” Вінниця впровадила теж за кошти кредиту ЄБРР, але його впроваджувало спеціалізоване підприємство КП “Вінницякартсервіс”.

От вам приклад, не “із-за бугра”, а із України. Приклад професіоналізму керівництва міста, професіоналізму керівників транспорту і людей, які впроваджували “електронний квиток”. От вам і правда – “електронний квиток” не повинен сприяти підвищенню вартості проїзду.

От вам іще одна теза – ніякий ЄБРР, який фінансує “е-квиток”, не вимагає підвищення вартості проїзду. Так що більшість словесних ескапад львівських чиновників – це жалюгідна брехня, намагання прикрити свої прорахунки.

Певно у Вінниці клімат інший? Поясніть-но, шановні, як місто може возити пасажирів і з «е-квитком», і по 4 гривні і в трамваях, і в тролейбусах, а по 5 гривень – у комунальних автобусах?

У мене є відповідь – тому що Вінницькою транспортною компанією керує супер-профі – Микола Луценко, який все своє життя присвятив електротранспорту і пройшов шлях від рядового інженера до головного інженера і директора. У нас же транспортом керує велосипедист і дендролог, а також невдаха бізнес-тренер, бізнес якого не пішов у Києві…

Хочу, щоб Львів брав приклад із Вінниці. До речі, і в плані урбаністики теж», – зазначив у своєму дописі Антон Лягушкін.

 

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові відбудеться форум «Видима сила: жінки з інвалідністю у 140-річній історії жіночого руху»

Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…

17 години тому

Як на Львівщині розвиваються фермерські господарства

"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…

1 день тому

Як спортивні ліги адаптуються до змін: порівняння країн

Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…

2 дні тому