Чому у Вінниці, на відміну від Львова, успішно впроваджується «е-квиток» і не зростає вартість проїзду – у мене є відповідь: тому що Вінницькою транспортною компанією керує супер-профі – пан Микола Луценко, який все своє життя присвятив електротранспорту і пройшов шлях від рядового інженера до головного інженера і директора. У Львові – транспортом керує велосипедист і дендролог, а також невдаха бізнес-тренер, бізнес якого не пішов у Києві…
Як пише «Четверта студія» про це написав на своїй сторінці у ФБ експерт, голова ГО «Львів’яни за електротранспорт» Антон Лягушкін.
«У Вінниці “електронний квиток” уже працює у трамваях усіх маршрутів. До кінця року він запрацює у тролейбусах і комунальних автобусах, а із січня 2020 року – в маршрутках.
Зауважу, що при цьому вартість проїзду в комунальному і приватному, що курсує у Вінниці залишилася незмінною. Зокрема, проїзд в трамваях і тролейбусах Вінниці і далі вартує 4 гривні, у муніципальних автобусах – 5 гривень, у маршрутках – 6 гривень.
“Електронний квиток” Вінниця впровадила теж за кошти кредиту ЄБРР, але його впроваджувало спеціалізоване підприємство КП “Вінницякартсервіс”.
От вам приклад, не “із-за бугра”, а із України. Приклад професіоналізму керівництва міста, професіоналізму керівників транспорту і людей, які впроваджували “електронний квиток”. От вам і правда – “електронний квиток” не повинен сприяти підвищенню вартості проїзду.
От вам іще одна теза – ніякий ЄБРР, який фінансує “е-квиток”, не вимагає підвищення вартості проїзду. Так що більшість словесних ескапад львівських чиновників – це жалюгідна брехня, намагання прикрити свої прорахунки.
Певно у Вінниці клімат інший? Поясніть-но, шановні, як місто може возити пасажирів і з «е-квитком», і по 4 гривні і в трамваях, і в тролейбусах, а по 5 гривень – у комунальних автобусах?
У мене є відповідь – тому що Вінницькою транспортною компанією керує супер-профі – Микола Луценко, який все своє життя присвятив електротранспорту і пройшов шлях від рядового інженера до головного інженера і директора. У нас же транспортом керує велосипедист і дендролог, а також невдаха бізнес-тренер, бізнес якого не пішов у Києві…
Хочу, щоб Львів брав приклад із Вінниці. До речі, і в плані урбаністики теж», – зазначив у своєму дописі Антон Лягушкін.