Новини

У “Київстарі” стався масштабний збій: у компанії обіцяють компенсації

Оператор мобільного зв’язку “Київстар” зазнав масштабного збою, користувачі скаржаться на відсутність зв’язку та списання коштів.

Про це пише Четверта студія з посиланням на Економічну правду.

За повідомленням користувачів, під час спроби зателефонувати на інший номер з’являється повідомлення про нестачу коштів на балансі. Перевірити баланс при цьому не вдається, а після поповнення коштів повідомлення про нестачу балансу залишається.

Також клієнти оператора не можуть зайти у застосунок.

Проблеми почалися у четвер близько 9 ранку. Гаряча лінія підтримки Київстар перевантажена, клієнтів просять зателефонувати пізніше.

ЕП звернулася до оператора за коментарем.

Оновлено 10:40. Користувачі повідомляють, що зв’язок почав відновлюватися. Також відновив роботу сайт Київстару. Водночас досі не працює застосунок і неможливо перевірити баланс.

Коментар “Київстару”: У компанії повідомили, що про збій знають – він торкнувся лише передплачених тарифних планів, натомість у “контрактних” абонентів послуги працюють у звичному режимі.

“Компанія приносить вибачення за тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси”, – повідомили у компанії.

Київстар перепрошує за складнощі та додав, що для абонентів, які з ними зіштовхнулися, передбачено компенсації.

Нагадуємо:

“Київстар” – один з найбільших оператоірів мобільного зв’язку в Україні.

Акціонер “Київстару” – група Veon Ltd. (раніше – VimpelCom ltd). Найбільшим акціонером Veon є LetterOne, що входить в “Альфа-груп” російського бізнесмена Михайла Фрідмана і партнерів – їй належить 47,9% акцій. 

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts