Учорашні проблеми із автоматизованою системою оплати проїзду (АСОП) сталась через розсинхронізацію службової бази даних і кластера. Наразі неполадки усунуто.
Про це пише Четверта студія з посиланням на Вечірній Київ.
У результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами. Це з’ясували компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками КП ГІОЦ, передає сайт КМДА.
Технічні проблеми — складнощі з поповненням транспортних карток та придбанням разових поїздок зафіксували о 14:40 30 серпня, через це, наприклад, у метро виникали великі черги на вхід. Водночас картки киянина і ті транспортні картки на яких було із запасом поїздок, працювали у звичному режимі.
«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів», — розповіли фахівці компанії Ridango AS.
Роботу з виявлення неполадок компанія, яка надає послуги, провела роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього доступ досервісів і компонентів було відновлено.
Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.
«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, — це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», — зазначили інженери Ridango.
У КМДА похвалили компанію Ridango за оперативне вирішення проблеми. Зараз фахівці компанію аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.
Нагадаємо, Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА опублікував дані користування QR-квитком та транспортною карткою за серпень. За серпень транспортною картою скористалися 12 млн разів, QR-квитками — 5,2 млн разів.
Разом з нині у салонах наземного громадського транспорту у столиці, пасажирів почали регулярно перевіряти контролери: дивляться, чи сплачений проїзд картками або за допомогою смартфону. Щоби допомогти киянам та гостям міста адаптуватися до нових умов проїзду, у КМДА та Департаменті транспортної інфраструктури нагадали, які способи оплати доступні пасажирам.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу