Новини

У Бориславі оголосили конкурс на слоган для майбутнього бренду міста

Бориславська міська рада оголошує про проведення конкурсу з відбору слогану для майбутнього бренду міста Борислава.

Як пише “Четверта студія”, про це повідомляється на сайті Бориславської міської ради.

«Для проведення заходів щодо формування стратегії ребрендингу Борислава, ми проводимо конкурс для визначення слогану міста. Наступним етапом заплановано створити сучасне туристичне лого Борислава. Сподіваємося, бориславці нам у цьому допоможуть, долучаться до обговорення та запропонують варіанти. І ми спільно створимо візитну картку нашого міста», – коментує міський голова Ігор Яворський.

Основні критерії до слогану:

короткий, не більше 4-х слів (сполучники рахуються за слова);

українською мовою (бажано переклад англійською мовою);

характеризує місто, розкриває його цікаві та оригінальні сторони;

легко запам’ятовується;

продовжує речення: “Борислав …”;

основний меседж слогану націлений на гостей міста, які в ньому ще ніколи не були та нічого про нього не чули.

Як зазначається, збір ідей триватиме до 10.02.2020р. (включно).

Про умови участі в конкурсі тут:

Приклади слоганів:

Нью Йорк – Я люблю Нью Йорк/I Love New York

Берлін – живи/будь Берліном/Be Berlin

Слоган, який переможе під час публічних консультації, буде взятий робочою групою за основу і його автор отримає подарунок.

Коментарі

Ольга Корнієнко