Сьогодні, 22 лютого, відбулося чергове засідання тимчасової контрольної комісії обласної ради з вивчення питання щодо ефективного використання коштів обласного бюджету і ситуації у сфері ввезення та надання гуманітарної допомоги, а також функціонування інформаційної системи «Шлях».
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОР.
Депутати обласної ради заслухали інформацію щодо розслідування кримінальних проваджень за фактами виявлення товарів гуманітарної допомоги невстановленого походження на території Львівської області за 2022-2023 роки від заступника начальника нагляду у кримінальному провадженні Львівської обласної прокуратури Ігоря Івченка та заступника начальника слідчого управління ГУНП у Львівській області Володимира Галевича.
Також комісія заслухала інформацію щодо досудового розслідування кримінального провадження за фактом незаконного використання з метою отримання прибутку гуманітарної допомоги за ознаками кримінального правопорушення від керівника підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Львівській області Андрія Зобніва та його заступника Івана Плотнікова.
Окремо члени тимчасової контрольної комісії ознайомилися з листами-відповідями керівника апарату Львівської обласної військової адміністрації Тараса Греня щодо надання інформації про ввезення та надання гуманітарної допомоги, а також в.о. начальника Львівської митниці ДМСУ Андрія Кузніка щодо надання інформації про обсяги ввезення в Україну у зоні діяльності Львівської митниці у 2022-2023 роках товарів як гуманітарної допомоги.
За підсумком засідання члени комісії прийняти рішення скерувати додаткові листи для отримання додаткової інформації та подальшого реагування в головне управління Національної поліції у Львівській області, Львівській обласній прокуратурі та Львівській митниці Державної митної служби України.
Нагадаємо, тимчасова контрольна комісія створена рішенням Львівської обласної ради 14 листопада 2023 року. За результатами роботи ТКК подасть до обласної ради звіт та пропозиції щодо питань, які належать до її компетенції.