Новини

Трускавець втрачає відпочивальників

Результати «промоції» від трускавецького мера – кількість відпочивальників на курорті менша, ніж торік.

Як пише “Четверта студія” з посиланням на “Джерела Трускавця”, про це свідчить інформація, оприлюднена на офіційному сайті Трускавецької міськради.

За підсумками 9 місяців курорт для відпочинку обрало на 6,7 % відпочивальників менше, торік.

Суттєве зменшення відвідувачів зафіксовано у санаторії «Карпати» – на 58,8%, у «Женеві» – на 70, 4%.

Загалом у санаторіях та пансіонатах кількість відпочивальників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 19,2%. Натомість у готелях та приватних віллах дещо зросла – на 5% і 2, 5%.

Відвідуваність Трускавця іноземними громадянами також має нижчі показники –у санаторно-курортних закладах за 9 місяців відпочило 39,7 тис іноземних громадян, що на 2,8 ( 7,1%) тис осіб менше відповідного періоду минулого року.

Найбільше відпочивальників було з Польщі, Білорусі, Азербайджану, Молдови, Ізраїлю, Росії та Туркменистану. Питома вага іноземних гостей у загальній кількості відпочивальників за 9 місяців становить 24,3%.

Нагадаємо, що обов’язок популяризувати Трускавець як курорт покладено на управління розвитку міста. На рекламу і промоційні заходи виділяються  чималі кошти з бюджету:  у 2018 році було профінансовано 1, 5 млн, цього ж року заплановано витратити понад 2,5 млн грн міської скарбнички! Однак, як бачимо, результат невтішний.

Не дають жодного ефекту і  постійні закордонні вояжі трускавецького голови Андрія Кульчинського, які він позиціонує як особисту промоційну діяльність. Попри обіцянки мера – кількість відпочивальників з-за кордону зменшується.

А у медійному просторі Трускавець залишається  Terra Incognita. Такими є висновки соціологічного дослідження «Туристична привабливість Трускавця», яке провела компанія STT CONTent у вересні цього року на замовлення міськради.

Аналітики компанії, проаналізувавши джерела, з яких відпочивальники отримали інформацію про Трускавець, дійшли висновку про серйозні прогалини у рекламі міста-курорту! Медіакампанія та промоція Трускавця як рекреаційно-оздоровчої зони – відсутні.

Понад 60 % відпочивальників, які обрали Трускавець з-поміж інших курортів, інформацію про місто отримали від друзів або родичів. Телебачення, Інтернет-ресурси й соцмережі за кількістю охоплення аудиторії становлять лише 2-4%, а канали YouTube, Telegram, блогери взагалі не задіяні.

Наразі ж все, на що спромоглася міська влада – маніпулювання статистичними даними і постійне рапортування про небачений досі успіх.

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

17 години тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

18 години тому