Результати «промоції» від трускавецького мера – кількість відпочивальників на курорті менша, ніж торік.
За підсумками 9 місяців курорт для відпочинку обрало на 6,7 % відпочивальників менше, торік.
Суттєве зменшення відвідувачів зафіксовано у санаторії «Карпати» – на 58,8%, у «Женеві» – на 70, 4%.
Загалом у санаторіях та пансіонатах кількість відпочивальників у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 19,2%. Натомість у готелях та приватних віллах дещо зросла – на 5% і 2, 5%.
Відвідуваність Трускавця іноземними громадянами також має нижчі показники –у санаторно-курортних закладах за 9 місяців відпочило 39,7 тис іноземних громадян, що на 2,8 ( 7,1%) тис осіб менше відповідного періоду минулого року.
Найбільше відпочивальників було з Польщі, Білорусі, Азербайджану, Молдови, Ізраїлю, Росії та Туркменистану. Питома вага іноземних гостей у загальній кількості відпочивальників за 9 місяців становить 24,3%.
Нагадаємо, що обов’язок популяризувати Трускавець як курорт покладено на управління розвитку міста. На рекламу і промоційні заходи виділяються чималі кошти з бюджету: у 2018 році було профінансовано 1, 5 млн, цього ж року заплановано витратити понад 2,5 млн грн міської скарбнички! Однак, як бачимо, результат невтішний.
Не дають жодного ефекту і постійні закордонні вояжі трускавецького голови Андрія Кульчинського, які він позиціонує як особисту промоційну діяльність. Попри обіцянки мера – кількість відпочивальників з-за кордону зменшується.
А у медійному просторі Трускавець залишається Terra Incognita. Такими є висновки соціологічного дослідження «Туристична привабливість Трускавця», яке провела компанія STT CONTent у вересні цього року на замовлення міськради.
Аналітики компанії, проаналізувавши джерела, з яких відпочивальники отримали інформацію про Трускавець, дійшли висновку про серйозні прогалини у рекламі міста-курорту! Медіакампанія та промоція Трускавця як рекреаційно-оздоровчої зони – відсутні.
Понад 60 % відпочивальників, які обрали Трускавець з-поміж інших курортів, інформацію про місто отримали від друзів або родичів. Телебачення, Інтернет-ресурси й соцмережі за кількістю охоплення аудиторії становлять лише 2-4%, а канали YouTube, Telegram, блогери взагалі не задіяні.
Наразі ж все, на що спромоглася міська влада – маніпулювання статистичними даними і постійне рапортування про небачений досі успіх.