Новини

Транспорт у Львові: рік простою чи мобільності

Нових великих проєктів у Львові не розпочато через війну, але чиновники не використали можливості зменшення пасажиропотоку, щоб покращити транспортне сполучення

Транспортний експерт, голова ГО “За якісний транспорт ” поділився “Еспресо.Захід” своїми думками щодо змін у транспортній системі Львова за цей рік, пише Четверта студія.

“Напевно, найкраще буде охарактеризувати мою думку, що Львів – місто великих можливостей. Проведу swot-аналіз за наступними критеріями: сильні сторони, слабкі сторони, можливості, загрози, щоб пояснити своє бачення, як змінилася ситуація за цей рік”, – каже Святослав Товстига і наводить такі тезиси:

Сильні сторони:

  • Однією із сильних сторін є наявність документу, який структурує розвитку Львова – це План сталої міської мобільності. Є два документи, які описують загальні речі, перший – рішення сесії ЛМР і другий – рішення виконавчого комітету із чіткими дед-лайнами виконання завдань. А це переважно написання стратегічних документів-програм;
  • Часткове завершення ремонту вулиці Шевченка, однієї із важливих артерій, яка суттєво покращить добирання для мешканців мікрорайону “Рясне”, “Рясне-2” до центральної частини міста;
  • Якщо подивитись на стан справ із трамвайною колією, то у Львові десь на 80-85% оновили колію, залишилось замінити полотно на вулиці Вітовського і Княгині Ольги. Завдяки такому показнику, можна думати щодо подальшого розвитку трамвайної мережі, а саме будівництво в глибину житлових мікрорайонів нових трамвайних гілок.
  • Цього року Львів почав отримувати трамваї Електрон T5L64, із загальною пасажиромісткістю у майже 300 пасажирів;
  • Запрацював тролейбусний маршрут №38;
  • Збільшується кількість паркувальних місць за рахунок упорядкування вуличного простору;
  • Куплені нові ключі для програмних продуктів моделювання потоків visum.

Слабкі сторони:

  • Не виконано жодного пункту із Плану сталої міської мобільності Львова;
  • Робота міської Комісії із безпеки міста бажає кращого;
  • Відсутні програми щодо розвитку комунальних підприємств;
  • Ручне управління інфраструктурним блоком;
  • Не має програми щодо розвитку паркувальних просторів;
  • Не запущено проєкту глибокої модернізації трамваїв;
  • Частину населених пунктів і надалі обслуговують автобуси, які не пристосовані для перевезення інвалідів.

Можливості:

  • Завдяки новим ключам visum можна буде якісно краще створювати транспортні моделі;

Загрози:

  • Літом було визначено переможця на поставку 100 нових автобусів для Львова, станом на зараз – не підписано договір.

“Якщо резюмувати, то рік можна підсумувати наступним чином: нічого глобального в місті не змінилось, нових глобальних проєктів не розпочато. Але при цьому і не використано можливості зменшення пасажиропотоків для вирішення проблеми із не якісним громадським транспортом. При цьому, відзначу, що вдалось подолати кризу із великою кількістю внутрішньо-переміщених осіб, коли водії автобусів 24/7 перевозили людей в межах області і до кордону із Республікою Польща”, – підсумував транспортний експерт Святослав Товстига.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

14 години тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

15 години тому