Городяни обурюються якістю надання послуг у громадському транспорті Львова і наголошують, що ситуація «не змінюється в місті багато років».
Як пише «Четверта студія», на «Гарячу лінію міста Львова» у ФБ звернувся Василь Васильчук, який описує поведінку водіїв львівських маршруток та звертається до влади міста щодо вирішення цієї проблеми.
«Про наболіле і те, що ніяк не змінюється в місті уже багато років. Більшість містян, розуміють масштаб проблеми, але почну спочатку: виходжу біля «Магнусу» (зупинка), а там водії 6-го та 52-го маршруту вирішують конфлікт між собою, прямо посеред дороги, заблокувавши проїзд на 5хв повністю, в цей час трамвай і ще чотири автобуси чекають.
Через 45хв, зупинка «Арсен» (пр. Чорновола), водій автобуса 47а (АА8701ТО) на який ми чекали, пролітає зупинку, зупиняється поза її межами, люди хаотично починають за ним бігти, хтось навіть встигає застрибнути, я ж узявшись за поручень відчув, що він починає рушати та зачиняти двері (усе як і завжди, саме в такому порядку), встигаю відстрибнути.
За 5хв приїжджає наступний автобус цього ж рейсу(АА6328ТХ), проїхавши кілька зупинок, на одній з них зупинившись встає та починає свій виступ на тему безпотребних натискань на кнопки, бо бачте він зупинився а ніхто не вийшов, сердито оголосив, що наступна зупинка буде аж через дві і продовжуючи виговорювати те, що накопичилося за день, помчав наздоганяти колегу камікадзе.
Отже, Львівське АТП-1, тут хочеться звернутися саме до вас, адже у себе ви практично не відповідаєте. Що робити з перегонами, масовими порушеннями, вашими водіями, ПДР, та тотальною неповагою один до одного?
Коли нарешті пасажир буде у пріоритеті? При тарифі 10, 20 грн? Чи все таки справа не у грошах?
А ще прошу пояснити для жителів міста, та не тільки, у якому режимі працює громадський транспорт, і якщо це режим “маршрутного таксі”, як сказав ваш водій, то будь ласка поясніть, а ще краще наочно покажіть, як має виглядати вимога зупинки, коли ти стоїш на вулиці. Це махання грошима, щоб заохотити водія? Стати навколішки, щоб він бачив що тобі потрібно їхати, чи щось простіше?
Наступне питання про оповіщення в салоні. Воно якщо і існує в окремих автобусах, то працює зазвичай не коректно, або ж дуже тихо, я уже мовчу про англійську мову (туристичне місто ж). В цьому напрямку є якісь дії?
Наступне – це постійне ігнорування кишень на зупинках, знову ж таки, як бути з цим? Водію ж не дай Боже зробити зауваження, вони ж ніжинки такі, що одразу матом починають крити, наче ти йому невідомо що сказав, тому це явно не має сенсу. Може варто запровадити аналог контролерів, але за водіями? Такий собі таємний покупець, проїхався кілька зупинок, проінспектував, в кінці місяця в АТП дані зібрали, половину премій чи інших виплат зрізали, може так дієвіше буде?», – зазначає у своєму дописі на «Гарячу лінію міста Львова» Василь Васильчук.