Кузов машини посилили особливим волокном, що витримує постріл з великокаліберної гвинтівки, інформує Мотор.
Для бронювання даху, дверей, стійок і підлои машини використовується ламіноване синтетичне волокно і термічно оброблений балістичний сплав. Стандартні скла електрокара замінені на багатошарове оргскло з полікарбонатною ламінацією. У компанії особливо підкреслюють, що не використовували для бронювання загальноприйняті сталеві листи.
В оснащення машини також входять посилена підвіска, безпечні шини RunFlat, захищені елементи силової установки. При цьому маса доопрацьованого автомобіля всього на 250 кілограмів більше стандартного (2289 кілограмів).
Tesla Model S P100D оснащується двома електромоторами, сумарна віддача яких становить 773 кінські сили і 967 Нм крутного моменту. До 100 кілометрів на годину електрокар розганяється за 2,6 секунди. Максимальна швидкість — 250 кілометрів на годину.