Якщо суд у середу вирішить, що Uber – транспортна компанія, то це дасть можливість національним органам в країнах ЄС регулювати її діяльність як традиційні таксі з усіма відповідними обов’язками, такими як ліцензування та страхування, інформує Euractiv.
Uber офіційно позиціонує себе просто як цифровий додаток, який діє як посередник між водіями та клієнтами.
Законодавство ЄС захищає онлайн-послуги від необґрунтованих обмежень, і національні уряди повинні повідомляти Єврокомісію про будь-які заходи, що їх регулюють, щоб вони могли гарантувати, що вони не є дискримінаційними чи непропорційними.
З іншого боку, транспортні послуги регулюються на національному та місцевому рівнях, і ЄС не здійснює попередній контроль щодо регулювання.
У травні радник Суду ЄС сказав, що Uber треба розглядати як транспортного оператора на тій підставі, що він робить набагато більше, ніж звичайні посередники. Хоча його думка не є обов’язковою, судді зазвичай дотримуються таких порад.