Categories: Новини

Стародавнє місто на Львівщині розвиватиме свій туристичний бренд (ФОТО)

Невелике містечко Кам’янка-Бузька Львівської області отримало нову айдентику. Створений візуальний стиль має допомогти сформувати впізнаваний туристичний бренд і ефективно презентувати дестинацію потенційним гостям.

Як пише «Четверта студія» з посиланням на Укрінформ, розробленням айдентики, зокрема логотипу, займалася команда фахівців, які створювали впізнавані туристичні бренди таких українських міст і територіальних громад, як Дрогобич, Рахівщина, Генічеськ, Калуш, Запоріжжя.

Перш ніж взятися за створення графічних образів, дизайнери познайомилися з історією, природними та архітектурними особливостями міста, а також визначили унікальні “фішки” Кам’янки-Бузької, які виділяють її серед інших міст.

Сьогодні Кам’янка-Бузька – мало кому відоме і дуже невелике містечко (10 тисяч жителів), розташоване на річці Буг. Але в XV столітті Кам’янка-Бузька була великим центром торгівлі, в тутешніх складах зберігали дрогобицьку сіль. Тут перетиналися торговельні шляхи з Києва до Польщі, а також з Волині до Львова. У місті були цехи кушнірів, ковалів, шевців, гончарів, слюсарів і зброярів-мечників.

Місто має і значну культурну історію. Так, Кам’янка-Бузька може посперечатися з Кропивницьким за звання “театральної колиски” України. Тут відбулася перша театральна постановка “Продав кота в мішку” українською мовою, режисером якої став письменник і діяч освіти Якуб Ґаватович. Кіт зі старовинної інтермедії досі залишається неофіційним символом міста і часто зустрічається на афішах, а слоган міста Кам’янка-Бузька – “Колиска українського театру”.

“Надихнувшись вулицями міста, ми вирішили зберегти історію і зробити її більш явною та надати нових цінностей образам і легендам. Пошук ключових віжуалів розпочався саме з поєднання образів театру та кота. Створили фантазійний та казковий барвистий патерн та вирішили його оживити з допомогою додаткової реальності (AR). Він поєднує в собі образи міста, легенди та сьогодення, камерну атмосферу театру та затишного екологічного середовища. Графічний стиль є простим конструктором для генерування нескінченної кількості патернів (орнаментів)”, – розповіли про проєкт у White Studio Design.

Слоган міста залишиться колишнім – він органічно вписався в візуальний стиль, створений розробниками
Фото: Укрінформ
Фото: Укрінформ

 

 

 

 

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

Угода путіна вимагає від США та ЄС зупинки допомоги Україні та припинення мобілізації

путін не відмовився від ідеї підкорити Україну, він хоче її повністю контролювати

36 хв. тому

Проти Садового відкрили кримінальне провадження

Питання відставки мера Львова Андрія Садового вирішиться у суді

3 години тому

Нардеп з Львівщини пішов проти партійної лінії “Батьківщини”

Нова скандальна заява Михайла Цимбалюка

4 години тому

У Львові закрили парковку

Скарга на Гарячу лінію міста Львова

6 години тому

У Львові виявили звалище автомобільних шин

Скарга на Гарячу лінію міста Львова

6 години тому

У Львові виникла екологічна катастрофа

Скарга на Гарячу лінію міста Львова

6 години тому