Соціологічна компанія “Фама”, наближена до міського голови Львова Андрія Садового, вкотре погоріла на передвиборчих маніпуляціях. Результати соцопитувань, які фірма публікувала перед самими виборами, кардинально розбігаються з реальними результатами.
Про це повідомляє “Вголос”, пише “Четверта студія”.
Так, за декілька днів до голосування “Фама” заявила про величезний розрив між чинним міським головою Львова Андрієм Садовим і його найближчим конкурентом Олегом Синюткою: Садовому прогнозували 41,5% голосів, а Синютці — всього 23,8%. Тепер же, в ході підрахунку голосів, з’ясувалося, що між Садовим і Синюткою — мінімальний розрив. Згідно з опрацьованими протоколами станом на 16.00 год, Андрій Садовий набирає 39% голосів, а Олег Синютка — 32%.
Слід зазначити, що вищезгадане опитування агентства “Фама” було проведене на замовлення сайту “Захід.нет”, власником якого є дружина Андрія Садового — Катерина Кіт-Садова.
На минулих місцевих виборах компанія “Фама” також суттєво завищувала рейтинги Андрія Садового — її результати суттєво розбігалися з результатами інших соціологічних агенцій.
Як зазначено на офіційному сайті “Фами”, свою діяльність компанія веде ще з 2011 року. Її керівником, як 9 років тому, так і сьогодні є Мар’яна Малачівська. І до створення “Фами”, і тривалий час після початку її діяльності Малачівська працювала у керівництві “Інституту міста” – аналітичного центру, заснованого на комунальній власності Львівською міською радою під керівництвом Андрія Садового у 2009 році. Сьогодні “Інститут міста” є напівгрантовою організацією, Андрій Садовий – головою її наглядової ради, а “Фама” – одним із ключових партнерів і виконавцем переважної більшості її соціологічних замовлень.