Ілюстрація: goloskarpat.info
У пік сезону літніх пасажирських перевезень працівники цеху інформації Львівського вокзалу у середньому за добу опрацьовують майже 1 тис. звернень громадян, що телефонують у довідкові бюро вокзалу та користуються послугою платної письмової довідки безпосередньо на вокзалі.
Про це повідомляє “Магістраль”.
«Запити пасажирів літньої пори здебільшого стосуються графіка руху та наявності вільних місць у поїздах, вартості проїзду, правил перевезення дітей, ручної поклажі, домашніх тварин і птахів тощо. Разом із тим залізничникам нерідко доводиться допомагати пасажирам розшукати та повернути забуті у потягах речі. Крім того, пасажири звертаються за послугою оголошення по вокзалу через гучномовний зв’язок. Трапляються серед таких звернень і доволі незвичні, наприклад привітання зі святом і навіть освідчення»,- зазначається у повідомленні.
Довідкову інформацію можна дізнатися за телефонами: (032) 226-20-68, 226-15-95. Телефон довідкового бюро Львівського приміського вокзалу — (032) 226-10-06.
За 9 тис доларів обіцяв переправлення до Польщі – на Львівщині затримано організатора
СБУ створила унікальну методику роботи з безпілотними технологіями на фронті
Організував злочинну схему вимагання 200 тис. грн неіснуючого боргу у мешканки Стрия – викрито чоловіка
Служба у тилу або непридатність за 1600 доларів з особи