Термінали для проведення фінансових операцій, а також автоматизовану систему обліку пасажирів невдовзі монтуватимуть у громадському транспорті міста. Це буде першим етапом до створення повноцінної картки містянина. Про це інформує прес-служба Дрогобицької міської ради, пише Четверта студія.
Як зазначає начальник відділу ІТ та аналізу ДМР Станіслав Гайдер, впроваджують дороговартісний проєкт за рахунок партнерів. Платіжна система Visa повністю фінансує придбання всього необхідного технічного обладнання та контролюватиме процес його впровадження в дію.
Таких результатів, — додає Станіслав Гайдер, — вдалося досягнути внаслідок тривалих перемовин. Місто відповідатиме тільки за підтримку проєкту. А це в сотні тисяч гривень менше за весь бюджет проєкту.
Із впровадженням такої системи вдасться повністю відійти від системи готівкового розрахунку, хоча можливість оплати готівкою в тестовий період буде. Для дрогобичан пільгових категорій безкоштовно видадуть картки «Карта дрогобичанина» і обліковуватимуться у громадському транспорті вони будуть саме за їх допомогою.
Такі картки після їх введення в дію зможе придбати кожен охочий, оскільки вони функціонуватимуть не лише для оплати за проїзд, а й діятимуть, як картки на знижку у визначених закладах міста чи на певні групи товарів чи послуг. Для одноразового проїзду пасажири зможуть придбати у касах біля зупинок громадського транспорту одноразові проїзні квитки, у планах створити й денний та місячний абонемент.
Оплатити за проїзд у громадському транспорті можна буде і звичайною банківською карткою або ж за допомогою Android Pay чи ApplePay, тобто мобільним телефоном, «розумним годинником» і іншими технічними засобами.
«Процес впровадження цієї системи є тривалим, оскільки він залежить не лише від нас, а й від наших партнерів. Однак покроково рухаємось щодо виконання затвердженої програми ще у 2018 році. Спершу у маршрутках було встановлено GPRS-пристрої для відстеження руху громадського транспорту. Потім на зупинках розпочали встановлювати smart-інфотабло, одне вже встановили у центрі міста на партнерських умовах, у найближчий тиждень-два імплементують ще чотири. А тепер приступаємо до запровадження системи автоматизованого обліку пасажирів та безконтактної оплати за проїзд», — зазначив начальник відділу ІТ та аналізу ДМР Станіслав Гайдер.