Ілюстративне фото
Відзначається, що в порівнянні з минулим роком обсяг продажів виріс на 17,9%.
Експерти очікують, що під час “кіберпонеділка”, онлайн-аналога “чорної п’ятниці”, американці витратять близько 6,6 млрд дол.
Найголовніший день розпродажів у році проходить відразу ж після Дня подяки в США (зазвичай – це останній тиждень листопада) і знаменує собою сезон різдвяних знижок. У цьому році цей день припав на 24 листопада.
Ознайомтеся з п’ятьма провідними українськими виробниками жіночої білизни, які поєднують сучасний дизайн, комфорт та високу…
документ враховує розвиток аеропорту
Комісія-привид, лист-невидимка і медіа, яке спростовує саме себе: інформаційні фокуси команди Садового
Верховний Суд залишив винного за ґратами