Як поінформували у ЛКП «Львівавтодор», в межах впровадження електронного квитка, генеральному підряднику – чесько-українському консорціуму компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC – окрім виконання робіт з впровадження автоматизованої системи оплати проїзду, замовлено послуги з прогнозування разом з системою диспетчеризації.
Про це пише Четверта студія.
Це дасть можливість не лише точно відображати рух громадського транспорту, а й надавати офіційну звітність для управління транспорту і мати інструменти контролю над перевізниками.
У вересні 2021 року розпочнеться тестова експлуатація системи диспетчеризації, а повноцінна робота (разом з впровадженням е-квитка) – з січня 2022 року. До цього часу електронні табло у Львові будуть працювати у режимі відображення графіків руху громадського транспорту.
«З початку серпня з боку компанії-провайдера GPS без попередження був заблокований доступ в програму UA-GISTreк для працівників ЛКП «Львівавтодор» та припинено надання послуг диспетчеризації, моніторингу громадського транспорту та передачі відповідних даних на сторонні сервери. Незважаючи на те, що договір з підрядником продовжує діяти і з боку ЛКП «Львівавтодор» жодних дій по розірванню договору не було, хоча самі послуги, які надавала компанія, були не зовсім якісними. Компанія надавала набір файлів для тестових завантажень в систему, прогноз відображався з помилками і був не зовсім коректним. Інформація на електронних табло була більше схожа на графік руху громадського транспорту, а не реальний час його прибуття на зупинки», – пояснили у ЛКП «Львівавтодор».
На сайті Львівської міськради підготували та оприлюднили проєкт ухвали про здійснення запозичення до бюджету Львівської…
Звернулись всі разом, щоб ми не плутали інцидент між двома фізичними особами, який відбувався, слідча…
Залізничний районний суд визнав винним водія Львівського комунального підприємства АТП-1 в умисному тілесному ушкодженні