Новини

Разом з електронним квитком у Львові запрацює і нова система диспетчеризації

Як поінформували у ЛКП «Львівавтодор», в межах впровадження електронного квитка, генеральному підряднику – чесько-українському консорціуму компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe — Municipal Technologies LLC – окрім виконання робіт з впровадження автоматизованої системи оплати проїзду, замовлено послуги з прогнозування разом з системою диспетчеризації.

Про це пише Четверта студія.

Це дасть можливість не лише точно відображати рух громадського транспорту, а й надавати офіційну звітність для управління транспорту і мати інструменти контролю над перевізниками.

У вересні 2021 року розпочнеться тестова експлуатація системи диспетчеризації, а повноцінна робота (разом з впровадженням е-квитка) – з січня 2022 року. До цього часу електронні табло у Львові будуть працювати у режимі відображення графіків руху громадського транспорту.

«З початку серпня з боку компанії-провайдера GPS без попередження був заблокований доступ в програму UA-GISTreк для працівників ЛКП «Львівавтодор» та припинено надання послуг диспетчеризації, моніторингу громадського транспорту та передачі відповідних даних на сторонні сервери. Незважаючи на те, що договір з підрядником продовжує діяти і з боку ЛКП «Львівавтодор» жодних дій по розірванню договору не було, хоча самі послуги, які надавала компанія, були не зовсім якісними. Компанія надавала набір файлів для тестових завантажень в систему, прогноз відображався з помилками і був не зовсім коректним. Інформація на електронних табло була більше схожа на графік руху громадського транспорту, а не реальний час його прибуття на зупинки», – пояснили у ЛКП «Львівавтодор».

Коментарі

Олег Довганик

Recent Posts