Що надає змогу працювати з іншими електронними сервісами, зокрема подавати електронні петиції, брати участь у громадському обговоренні законопроектів, подавати електронні звернення, записуватися на відкриті пленарні засідання, користуватися базою нормативно-правових даних.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби Ради, опублікованому на її сайті.
Щоб користуватися зазначеними сервісами, необхідно зареєструватися, вказавши низку персональних даних. При цьому в повідомленні підкреслюється, що «електронний кабінет громадянина» створить безпечні умови роботи користувачів. «Веб-портал «Електронний кабінет громадянина» ВРУ забезпечить зручний і легкий доступ до зазначених вище сервісів, створить безпечні умови роботи користувачів (громадян), а сучасний адаптивний дизайн систем дозволить комфортно працювати з усіма системами незалежно від типу пристрою, на якому працює користувач», – зазначено в повідомленні.
Окрім того, тепер електронні звернення громадян будуть інтегровані із автоматизованими системами «Листи та звернення громадян» та «Автоматизована система документообігу» Верховної Ради, що має сприяти прискоренню реєстрації звернень і посилити контроль за їх своєчасним опрацюванням і наданням відповіді авторам звернень.