Банк України ”ПриватБанк” заперечує розсилку своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів, включаючи повідомлення про блокування карт.
«Останніми днями зафіксовано випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карт клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв`язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів», – повідомили в прес-службі банку.
Зазначається, що за даним фактом банк разом з операторами зв`язку оперативно заблокували номера шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайська розсилка велася зловмисниками із Запоріжжя.
«Всі комунікації банку з клієнтами, зокрема через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700», – нагадали в банку.