Новини

Підприємство “Укрзалізниці” написало тендер під компанію Дубневичів — ЗМІ

“Коростенський завод залізобетонних шпал” ПАТ “Українська залізниця” в тендері із закупівлі анкерів оголосив про намір укласти угоду з компанією, що належить народним депутатам від БПП Ярославу і Богдану Дубневичам.

Про це пише видання “Наші гроші”.

Повідомляється, що залізничники відхилили пропозицію заводу, який пропонував анкери на 17% дешевше від очікуваної ціни тендеру 101,32 млн грн. та обрали фірму, яка запропонувала всього 0,06% знижки.

Йдеться про 1,08 млн анкерів закладних АЗ-2 до пружних колійних скріплень КПП-5. Тендерна документація не дозволяла пропонувати еквівалентні товари, тому окрім ТОВ НВП “Корпорація КРТ” братів Дубневичів ніхто інший не може виготовляти анкери за вказаними техумовами, оскільки Дубневичі запатентували цю деталь.

В тендері приймали участь три компанії: ТОВ “ВМ Трейдер” і ТОВ “Ланіс Трейд” із саме такими анкерами АЗ-2 виробництва “Корпорації КРТ”, які вимагав замовник, а також ТОВ “АТ Механіка” з еквівалентними анкерами АЗ-1-6 власного виробництва.

“АТ Механіка” запропонувала найнижчу ціну 84,46 млн грн., або 78 грн./шт. Це було на 20% дешевше від цін обох конкурентів, які встановили їх на майже однаковому рівні у 101 млн грн., або 94 грн./шт. При цьому ніхто не знижував ціну під час аукціону.

Однак найдешевшу “АТ Механіка” відхилили саме через те, що вона запропонувала еквівалент. У протоколі засідання тендерного комітету прямо сказано, що закупівля аналогів не передбачена.

Водночас у 2017 році Старконстянтинівський завод “Укрзалізниці” купував анкери, прописавши в умовах “або еквівалент”, і тоді завод відстоював в АМКУ позицію, що анкери Дубневичів і “Механіки” є еквівалентними з огляду на схожість технічних характеристик.

Тоді дилер Дубневичів оскаржував в АМКУ допуск “Механіки” до тендеру, але адмінколегія погодилась з замовником. Проте після цього рішення АМКУ завод “Укрзалізниці” з невідомих причин відмінив закупівлю, у якій могла відбутись конкурентна боротьба.

Цього разу оскаржити умови закупівлі ніхто не міг, бо Коростеньський завод проводить закупівлю в “Прозорро” за допороговою процедурою, не вважаючи себе замовником у розумінні закону “Про публічні закупівлі”.

Це означає, що дискримінаційні вимоги на його торгах неможливо оскаржити в адмінколегії АМКУ, а жалітись на замовника можна лише в системі “Укрзалізниці”, якій і належить Коростеньський завод.

Нагадуємо:

Наприкінці 2018 року очільник САП Назар Холодницький передав генпрокурору Юрію Луценку для внесення в парламент подання про зняття недоторканності з народного депутата від БПП Ярослава Дубневича.

НАБУ та СБУ розслідує кілька кримінальних справ, у яких фігурують посадові особи “Укрзалізниці” і компанії братів Дубневичів. Зокрема, щодо розкрадання газу на суму понад 1,4 мільярда гривень.

На початку квітня 2017 року НАБУ провело обшук в офісах компаній, які належать братам Дубневичам.

Восени 2016 року декларації Богдана та Ярослава Дубневичів викликали фурор у ЗМІ та серед експертів, оскільки в них були перераховані значні суми готівкових коштів і величезна кількість зареєстрованого них і членів їх сімей нерухомого майна.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

14 хв. тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

1 годину тому