Цього року у Львові розпочнуть реконструкцію частини вулиці Богдана Хмельницького.
Йдеться про ділянку від вулиці Опришківської до кільця на вулиці Липинського. Із бюджету розвитку на реконструкцію виділили 40 млн гривень. Проект, який розробили в ЛКП «Інститут просторового розвитку», зараз перебуває на експертизі. Після цього департамент житлового господарства та інфраструктури має оголосити тендер безпосередньо на самі роботи та визначити підрядника.
За проектом, на вулиці з’являться велосмуги та нове озеленення, а на ключових перехрестях, де авто найчастіше стоять у заторі, реорганізують рух. Про деталі проекту реконструкції вулиці Богдана Хмельницького розповів директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід та інженер-проектант Олег Міхоцький.
Проїжджу частину вулиці залишать асфальтованою. Вона матиме дві смуги руху по 3,5 м кожна. Третя епізодична смуга з’являтиметься перед перехрестями.
Тротуари замостять плиткою 30х30 см та фігурними елементами мощення «австрійська бруківка». Плитку покладуть на транзитну зону тротуару, «австрійську бруківку» – на інфраструктурну, тобто на частини хідника, які примикають до будинків, сходинок, опор електроосвітлення, стовпців і дорожніх знаків. Крім цього, у проекті передбачили тактильну плитку, зокрема на перехрестях та зупинках громадського транспорту.
Саму вісь вулиці змістять таким чином, аби тротуари з обох боків були приблизно однаковими. На широких тротуарах облаштують невеликі громадські простори з лавками, велостійками та парковим освітленням.
Уздовж вулиці у міждеревному просторі облаштують кишені для паркування, які замостять бруківкою. За словами Олега Міхоцького, під час реконструкції доведеться зрізати 71 аварійне дерево. Натомість висадять нові дерева та кущі.
Уздовж вулиці до перехрестя з Липинського передбачили велосмуги по 1,85 м кожна. Біля ВАТ «Алмаз Інструмент» велосмуги переходитимуть у велодоріжки, оскільки там облаштують паркування під кутом. Велодоріжка пройде через краї посадкових платформ громадського траспорту (як це зроблено на вулиці Куліша). На пішохідних переходах для велосипедистів передбачили одразу два велопереїзди, аби вони не перетинались із пішохідними потоками.
На перехресті Хмельницького та Опришківської, де, за словами Олега Шміда, авто постійно простоюють у заторі, встановлять світлофор. Більшість пішохідних переходів через вулицю та великих перехресть також регулюватимуть світлофорами.
Пішохідні переходи через бічні вулиці будуть підняті та замощені плиткою «римський камінь». На перехресті вулиць Волинської та Хмельницького «каналізують» перехрестя – тобто облаштують кільце овальної форми, аби унеможливити хаотичне паркування.
Вулицю Механічну запланували вигнути перед перехрестям з вулицею Хмельницького, аби вона примикала під прямим кутом і водії могли безпечніше з неї виїжджати. На цьому перехресті також облаштують світлофорний об’єкт.
На кільці Липинського – Хмельницького також реорганізують рух за схемою Roundabout. Зокрема, частина прилеглої вулиці Кукурудзяної має стати односторонньою, тож на неї можна буде заїхати лише з вулиці Хмельницького, а на кільці – виїхати. На кількох заїздах на кільце облаштують острівці безпеки. Із вулиці Липинського на Хмельницького можна буде заїхати двома смугами, а виїхати – однією.
Наразі проект реконструкції вулиці перебуває на експертизі та може зазнати незначних змін. Додамо, що частину вулиці Хмельницького до Промислової відремонтували у 2015 році в межах реконструкції вулиць уздовж трамвайного маршруту №6 за кошти ЄБРР.
У межах реконструкції частини вулиці Богдана Хмельницького, на кільці Липинського – Хмельницького планують реорганізувати рух.
Транспорт на кільці рухатиметься за схемою Roundabout. Частина прилеглої вулиці Кукурудзяної має стати односторонньою, тож на неї можна буде заїхати лише з вулиці Хмельницького, а на кільці – виїхати. На кількох заїздах на кільце облаштують острівці безпеки. Із вулиці Липинського на Хмельницького можна буде заїхати двома смугами, а вихати – однією.
Реконструкцію вулиці Богдана Хмельницького планують розпочати вже цього року. Йдеться про ділянку від вулиці Опришківської до кільця на Липинського. Із бюджету розвитку на реконструкцію виділили 40 млн гривень. Проект, який розробили в ЛКП «Інститут просторового розвитку», зараз перебуває на експертизі. Після цього департамент житлового господарства та інфраструктури має оголосити тендер безпосередньо на самі
Частину вулиці Хмельницького до Промислової відремонтували у 2015 році в межах реконструкції вулиць уздовж трамвайного маршруту №6 за кошти ЄБРР.
За матеріалами Tvoemisto.tv
Схеми ЛКП «Інститут просторового розвитку»