Новини

Переливають з пустого у порожнє: як у Садового 10 років поспіль намагаються запровадити е-квиток

У Львівській міськради знову обіцяють впровадити у громадському транспорті міста електронну систему оплати за проїзд. Сьогодні, 7 червня, підлеглі Садового навіть зібрали спеціальний брифінг, проте знову жодних конкретних дат щодо впровадження системи так і не назвали. Про це пише “Четверта студія”.

Чиновники Садового запевняють, що на сьогодні триває процес впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток). Проте запровадити е-квиток у Львові намагаються з десяток років. І кінця не видно й досі.

Як зазначають у ЛМР, у лютому цього року, відбулося розкриття пропозицій від учасників тендеру на розробку, постачання, встановлення та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова (е-квиток). На тендерне завдання на закупівлю розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду для міста Львова в лютому цього року було подано 6 пропозицій.

На переконання керівника служби по роботі з громадськістю ЛКП “Львівавтодор” Олексія Хміля, однією із причин затримки впровадження е-квитка у місті  є розбіжність позицій ЛМР та консультантів – розробників: “Дуже багато часу було виділено на узгодження технічної специфікації – вимог до системи. На сьогодні технічка оцінка завершилась, і зараз банком іде опрацювання і затвердження банком пропозицій. Хотів би відзначити, чому була перезатримка, бо першочергово закінчення технічної оцінки планувалось на кінець квітна – початок травня, на жаль наші позиції з консультантом дещо розходились.”,- зазначив Хміль.

Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», за цей час фахівцями підприємства було проведено детальне вивчення та аналіз поданих в пропозиціях кваліфікаційних документів щодо наявності у учасників відповідного досвіду, фінансових можливостей, кадрового потенціалу і відсутності негативних моментів в історії учасника. За результатами цього передкваліфікаційного кроку було відхилено пропозиції деяких учасників. З тими пропозиціями, що пройшли етап кваліфікації фахівці ЛКП «Львівавтодор» продовжили подальшу оцінку.

“Для кращого з’ясування можливостей учасників та відповідності поданих ними пропозицій вимогам було організовано та проведено у березні роз’яснювальні зустрічі.
З метою запобігання можливому майбутньому оскарженню результатів тендеру, було прийнято рішення щодо проведення додаткових роз’яснювальних зустрічей з недобросовісними учасниками. Потрібно зазначити, що процедура розгляду скарги Європейським банком реконструкції та розвитку достатньо забюрократизована і може тривати до 6 місяців”,- зазначили під час брифінгу.

Незрозумілою та не до кінця врегульованою є ситуація щодо запровадження пільгової категорії у е-квитку: “Люди. які мають право на пільгу повинні зареєструватись у сферах соціального захисту, щоб бути у державному реєстрі пільгових категорій. Після цього ЦНАП перевіряє їх у базі і видає посвідчення пільговика. На даний момент ще не до кінця врегульованою є ситуація, якщо особа з інвалідністю приїжджає до Львова з іншого регіону. У громадському транспорті вона буде змушена оплатити проїзд, а згодом кошти за проїзд компенсують органи місцевого самоврядування”,- розповів Хміль.

За обіцянками ЛМР, підписання договору з переможцем очікується не швидко, а у межах кінця літа, хоча раніше чиновники обіцяли зробити це ще у травні.

«Тендер по впровадженню е-квитка ми проводимо за правилами політики закупівель Європейського банку реконструкції та розвитку, а не за українським законодавством, тому що донором проекту є саме Європейський банк — міжнародна інституція, яка має окремий статус в тому числі і в Україні. І наш тендер почався із загального оголошення про закупівлю, яке ми зробили ще у 2017 році. Далі була пауза, бо не було компанії-консультанта, яка є обов’язковою у процедурі тендеру. Відтак, вкінці минулого року ми оголосили тендер, і в лютому отримали шість пропозицій. Сам тендер складається з двох етапів — це оцінка технічних пропозицій учасників, і оцінка фінансових пропозицій. Зараз ми для себе завершуємо оцінку технічних пропозицій, і це досить складно, бо це більше 400 вимог, закладених до цієї системи», — додав Сергій Журбенко, начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор».

Відтак, скільки ще чекати львів’янам на виведення “чорної готівки” зокрема з комунального АТП-1 у прозору електронну систему оплати за проїзд – досі невідомо. Мабуть, до четвертого пришестя Садового….

Четверта студія

Коментарі

Кенцало Юра

Share
Published by
Кенцало Юра

Recent Posts

На Львівщині голова ОТГ вимагав мільйон гривень

СБУ викрила на Львівщині голову ОТГ, який вимагав з підприємця 1 млн грн за вирішення…

4 години тому

Садовий витратить 20 тисяч євро на суд з поляками

Львів судитиметься з поляками через будівництво сміттєпереробного заводу

5 години тому

У Львові встановлять нові антивандальні урни

У Личаківському районі

5 години тому

У Львові на працівника ТЦК напали із газовим балончиком

Львів’янина покарали за напад газовим балончиком на працівника ТЦК та поліцейського

6 години тому