На комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності заслухали питання «Про затвердження Програми розвитку велосипедного транспорту на території Львівської міської територіальної громади до 2033 року».
Про це пише Четверта студія з посиланням на партію «ВАРТА».
За словами начальника управління транспорту ЛМР Ореста Олеськіва, планується з’єднати велодоріжки в єдину міську мережу. Вона передбачатиме облаштування 530 км веломаршруту.
Перший пріоритет: у межах двох років з’єднати існуючі ділянки велоінфраструктури в єдину мережу, яка передбачатиме облаштування 34 ділянок загальною протяжністю 16 км.
Другий пріоритет: подальший розвиток веломережі і з’єднання між собою ключових точок притягання.
Далі – розвиток сполучень в межах територіальної громади( з’єднати Львів – Малехів-Дубляни і т.д.)
У ході обговорення члени комісії озвучили вимоги до облаштування велодоріжок згідно прийнятих ДСТУ у 2021 році.
«На одному з попередніх засідань нам пропонували продовжити концепцію. Проте ми запропонували готувати одразу конкретну програму з покроковістю дій. Сподіваюсь, найближчим часом побачимо візуалізацію, стандарти велодоріжок для усього міста. Нарешті прописали, що потрібно робити відокремлені велодоріжки. Важливо, щоб діяла велоінфрастуктура – зона відпочинку, сервісу і все було об’єднано в одну мережу»,- зазначив голова комісії Igor Zinkevych.
Додамо, програма передбачає цілі та принципи розвитку веломережі, велоінфраструктури, та наразі не передбачає фінансування.
Також, за словам Ігоря Зінкевича, на комісію звертаються підприємці щодо змін у Положенні про паркування. Вони просять створити відповідні місця для можливості розвантажити товари біля крамниць.
«Це європейська практика і ми мусимо визначати такі місця, де є крамниці і де підприємці здійснюють господарську діяльність. Ми маємо створити умови, щоб вони могли на законних підставах завантажувати і розвантажувати свої товари, не порушуючи правила дорожнього руху і не робити це на платних парковках», – зауважив голова комісії.