Новини

Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України

Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України та конкурувати з мережею ATБ.

Про це пише німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.

Як випливає з внутрішнього листа Schwarz, копію якого має в своєму розпорядженні видання, виходом Lidl в Україну буде займатися 47-річний Адам Мішчишин. Менеджер офіційно представлений як країновий менеджер Lidl Україна.

Документ про призначення Мішчишина підписаний генеральним директором Lidl Гердом Хшановськи і директором із закупівель Тімом Борком.

Група Schwarz, в якій працюють 500 тисяч співробітників, входить в число провідних роздрібних компаній в світі. Штаб-квратира компанії розташована в Неккарзульмі, Німеччина.

Основними брендами роздрібної торгівлі продуктами харчування є компанії Lidl і Kaufland. Також в групу компаній входить виробництво продуктів харчування Schwarz Produktion і компанія з утилізації, сортування і переробки відходів PreZero.

За даними офіційного сайту компанія управляє 12900 магазинами в 33 країнах, виручка в 2020 році склала EUR 125,3 млрд.

Передбачається, що Lidl конкуруватиме з мережею ATБ, яка має понад 1000 магазинів.

Коментарі

Олег Довганик

Recent Posts

Шептицький став офіційно перейменованим

Повішали табличку

1 годину тому

На Львівщині помітили лисицю

У Дрогобичі

1 годину тому

Мирослава Ломага презентувала першу авторську виставку

Під час виставки розіграні лоти, кошти з яких підуть на потреби наших військових, зокрема понад…

2 години тому