Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України та конкурувати з мережею ATБ.
Про це пише німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.
Як випливає з внутрішнього листа Schwarz, копію якого має в своєму розпорядженні видання, виходом Lidl в Україну буде займатися 47-річний Адам Мішчишин. Менеджер офіційно представлений як країновий менеджер Lidl Україна.
Документ про призначення Мішчишина підписаний генеральним директором Lidl Гердом Хшановськи і директором із закупівель Тімом Борком.
Група Schwarz, в якій працюють 500 тисяч співробітників, входить в число провідних роздрібних компаній в світі. Штаб-квратира компанії розташована в Неккарзульмі, Німеччина.
Основними брендами роздрібної торгівлі продуктами харчування є компанії Lidl і Kaufland. Також в групу компаній входить виробництво продуктів харчування Schwarz Produktion і компанія з утилізації, сортування і переробки відходів PreZero.
За даними офіційного сайту компанія управляє 12900 магазинами в 33 країнах, виручка в 2020 році склала EUR 125,3 млрд.
Передбачається, що Lidl конкуруватиме з мережею ATБ, яка має понад 1000 магазинів.