Новини

Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України

Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України та конкурувати з мережею ATБ.

Про це пише німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.

Як випливає з внутрішнього листа Schwarz, копію якого має в своєму розпорядженні видання, виходом Lidl в Україну буде займатися 47-річний Адам Мішчишин. Менеджер офіційно представлений як країновий менеджер Lidl Україна.

Документ про призначення Мішчишина підписаний генеральним директором Lidl Гердом Хшановськи і директором із закупівель Тімом Борком.

Група Schwarz, в якій працюють 500 тисяч співробітників, входить в число провідних роздрібних компаній в світі. Штаб-квратира компанії розташована в Неккарзульмі, Німеччина.

Основними брендами роздрібної торгівлі продуктами харчування є компанії Lidl і Kaufland. Також в групу компаній входить виробництво продуктів харчування Schwarz Produktion і компанія з утилізації, сортування і переробки відходів PreZero.

За даними офіційного сайту компанія управляє 12900 магазинами в 33 країнах, виручка в 2020 році склала EUR 125,3 млрд.

Передбачається, що Lidl конкуруватиме з мережею ATБ, яка має понад 1000 магазинів.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик
Tags: Lidl

Recent Posts

У Львові відбудеться форум «Видима сила: жінки з інвалідністю у 140-річній історії жіночого руху»

Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…

12 години тому

Як на Львівщині розвиваються фермерські господарства

"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…

23 години тому

Як спортивні ліги адаптуються до змін: порівняння країн

Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…

2 дні тому