Непослідовна політика Зеленського в боротьбі з коронавірусом привела до того, що в нас досі росте кількість хворих і європейські держави вносять Україну в червону зону, сполучення з якою обмежене, а контроль – посилено.
Як пише “Четверта студія”, на цьому наголосив у своєму дописі у ФБ колишній міністр інфораструктури України Володимир Омелян
“Коли було схвалене безглузде рішення зупинити всі регулярні авіаційні перевезення з березня 2020 і фактично зупинити всю транспортну галузь – ми наголошували, що це неправильно і матиме далекосяжні наслідки. Українські летовища вже п’ятий місяць поспіль виплачують зарплати за рахунок кредитів, які їм довелося взяти в банках під комерційний відсоток. Жодної допомоги від держави!
Жодна українська авіакомпанія не отримала навіть гривні від Уряду, у той час, коли у всьому світі в їх конкурентів зараз уряди іноземних держав вливають десятки мільярдів доларів. Бо це робочі місця, це стратегічна галузь для забезпечення мобільності населення. Там це: Врятувати і підтримати, у той час як у нас: ігнорувати і не розуміти”, – наголошує у своєму дописі Володимир Омелян.
Він зазначає, що “сподівався, що наш Уряд, навчившись на власних помилках, коли раптовий мораторій на авіаперевезення спричинив дикий хаос і десятки тисяч українців «застрягли» по всьому світу – зробить висновки і хоча б, нехай запізно, але правильно відновить авіасполучення. На жаль, ходимо по колу…”
Як пише Омелян, “вчора анонсовані перші рейси вже скасовані через те, що не були внесені відповідні зміни в постанову 392 і українські летовища не змогли відновити свою роботу.
Те, як була проведена робота з іншими державами – викликає шок. Ніхто нічого не знає і не розуміє.
Вчора в Україну почали прибувати перші міжнародні регулярні рейси і всі пасажири до обіду були змушені йти на 14-денну самоізоляцію, тому що МОЗ так і не передав ДПСУ список країн, віднесений до червоної та зеленої зони. За цілий тиждень (з моменту коли оголосили про ці зони і відміну самоізоляції) не спромоглися зробити табличку.
В обід табличку таки опублікували. І що там? Повний треш. Наприклад, помилка у населенні Мальти – воно зменшене в 10 разів, а відповідно критерій попадання до зеленої зони – збільшений в 10 разів від реального, тому Мальта в червоній зоні, хоча з епідемією там все прекрасно. Я вже навіть не згадую, що держава Togo в списку звучить як Йти. Добре, що хоч в Того нечасто літаємо…”
Як наголошує Омелян, держави ЄС заздалегідь анонсували, коли вони відкриваються для негромадян ЄС.
“Ми ж анонсуємо рейси туди, де нас не чекають і не літаємо там, де можна було і не припиняти авіасполучення. Урядовці справді вважають, що з летовища Сікорського літають лише кияни, а з летовища Бориспіль – лише бориспільці?! Тому, один закритий, бо високий поріг захворюваності в Києві, а інший працює – бо в області все більш-менш?!”, – пише екс-очільник міністерства інфраструктури.
Як наголошує Омелян, “непослідовна політика Зеленського в боротьбі з коронавірусом, до речі, привела до того, що в нас досі росте кількість хворих і європейські держави вносять Україну в червону зону, сполучення з якою обмежене, а контроль – посилено”.
“Чому ми завжди думаємо заднім числом?! Чому не узгодити це нормально з іноземними партнерами? Хто чим взагалі думає, для чого нервувати людей? Не робіть з авіації спортлото і ломбард!”, – зазначає у дописі Омелян.