В управлінні безпеки міста буде відділ інспекторів з паркування. Працювати вони зможуть вже з 27 вересня, бо саме тоді набуде чинності закон «Про реформування сфери паркування транспортних засобів».
Про це повідомляє «Муніципальна варта».
Як зазначається у повідомленні, на першому етапі у відділі буде 20 працівників. Ще 15 у резерві. Претенденти на цю роботу повинні мати юридичну освіту. Відповідну ухвалу 20 вересня прийняли депутати Львівської міськради.
Як розповів начальник міського управління безпеки міста Юрій Діль, зараз є близько сотні охочих потрапити на посаду інспектора. серед цих претендентів оберуть до двох десятків майбутніх працівників.
«Інспектори з паркування отримають повноваження штрафувати водіїв, які порушують правила паркування та евакуйовувати автомобілі. Вони також стежитимуть, чи сплачують водії за паркування на платних паркінгах. Помітивши порушення, інспектор матиме право одразу ж викликати евакуатор або ж оштрафувати власника авто. Для цього кожний працівник буде мати планшет для фіксації порушення та пристрій, з якого зможе видрукувати повідомлення про порушення та штраф. Наразі ж сплатити його власник автівки зможе через банк – безпосередньо у касі або карткою. Бо інспектори не уповноважені брати готівку. Для порушника правил паркування покарання складатиме від 250 до 1000 грн. Якщо ж цих коштів автовласник не сплатить упродовж 15 днів, його справу Центр безпеки міста передасть до виконавчої служби», – йдеться у повідомленні.
Також, як зазначається, місто закупить чотири евакуатори для Муніципальної варти на умовах фінансового лізингу.
«Зараз у місті є чотири евакуатори. Ці евакуатори вже достатньо зношені і потребують заміни та ремонтів. По-друге – підіймають автівки лише вагою до двох тонн.
Натомість нові будуть потужнішими і зможуть вантажити машини вагою понад дві тонни», – повідомляє Муніципальна варта.