У Головному управлінні Національної поліції у Львівській області 22 листопада відбулась презентація нового безкоштовного мобільного додатку, який пришвидшить реагування правоохоронців на виклики громадян та оптимізує роботу поліції.
Як повідомили у відділі комунікації Головного управління Національної поліції у Львівській області, можливості нового додатку презентували т.в.о. начальника Головного управління Національної поліції у Львівській області полковник поліції Тарас Сабанюк, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування полковник поліції Сергій Гривняк, начальник відділу служби 102 УОАЗОР поліції Львівщини капітан поліції Олег Гейник та керівник проекту Дмитро Подворчанський.
Від сьогодні на території Львова та області додаток My Pol набуває статусу офіційного каналу зв’язку між службами Національної поліції України та громадськістю. Це пришвидшить реагування на виклики та оптимізує роботу поліції. У випадках надзвичайних ситуацій застосунок стане у пригоді людям, котрі не мають можливості викликати поліцію телефоном.
«Для розкриття злочину надзвичайно важливою є первинна інформація, яка надходить до поліції і якою користується патрульна поліції, слідчо-оперативні групи – від цього залежить яким чином вони реагуватимуть і наскільки швидко буде розкритий злочин. Цей додаток дозволить отримувати таку інформацію швидше, ефективніше комунікувати і навіть оцінювати роботу поліцейських», – зазначив Тарас Сабанюк.
Сервіс є повністю безкоштовним та відкритим до завантажень на платформах Play Market та App Store. Користувачі My Pol можуть миттєво викликати поліцію за допомогою кнопки SOS, що передає дані про особу та місцеперебування заявника, а також попередньо кваліфікувати правопорушення за допомогою спеціального меню.
«Існує ще одна дуже важлива проблема, яку дозволяє вирішити додаток My Pol. Є категорія людей, котрі в силу певних причин не можуть добре комунікувати – наприклад, люди з обмеженими можливостями. За допомогою цього додатку вони зможуть зв’язатись з поліцією і терміново надати інформацію. Їх повідомлення отримає диспетчер для скерування нарядів та черговий відділу або відділення поліції для реєстрації повідомлення. Це дуже важлива перевага», – розповів Сергій Гривняк.
Серед інших функцій – можливість отримувати термінові сповіщення від поліції, оцінювати роботу поліцейського, переглядати карту з адресами відділів поліції, новини тощо. Розробники також працюють над англомовною версією, щоб програмою змогли повноцінно користуватися іноземці.
«Підключення My Pol до нового регіону — це велика робота і відповідальність. Ми враховуємо особливості кожної області та уважно все тестуємо, щоб сервіс від початку працював злагоджено. Сьогодні застосунком користується вже понад 60 тисяч людей, що є показником запиту і довіри з боку суспільства. Дякуємо нашим користувачам за їхню підтримку та зворотний зв’язок. Завдяки нашій спільній роботі сервіс щодня стає кращим, а країна – безпечнішою», – зазначив керівник проекту Дмитро Подворчанський.
Львівська область стала шостим українським регіоном, де запрацював My Pol. Ним вже користуються громадяни у Чернівецькій, Івано-Франківській, Миколаївській, Волинській та Житомирській областях.