Запровадження української мови у сфері обслуговування не вимагає більше, ніж базовий рівень володіння українською мовою.
Як пише “Четверта студія”, про це в ефірі “Прямого” заявив народний депутат від фракції “Європейська Солідарність” Микола Княжицький.
“Є люди, які говорять тільки українською, є люди які люблять українську і ці люди вправі отримувати послуги українською мовою”, наголосив нардеп.
Він зауважив, що для цього достатньо базового рівня володіння українською.
“Це не має бути читання віршів Шевченка на пам’ять, продавець повинен володіти українською мовою на базовому рівні і сказати – ковбаса коштує стільки-то гривень, або цукор коштує стільки-то гривень. Цього цілком достатньо, щоб його зрозумів україномовний покупець і щоб права україномовного покупця не були порушені”, – підкреслив Княжицький.
“Це повинно діяти. Якщо ж відмовляться обслуговувати українською, то дійсно можна скаржитися до мовного омбудсмена чи в органи з прав споживачів”, – додав народний обранець.