Ілюстративне фото
Питання відновлення роботи Львівського автобусного заводу внесене в порядок денний засідання міськради, яке відбудеться 15 лютого. Передбачається розглянути придбання майна автобусобудівного підприємства, а також інвентаризацію інших наявних на території активів, порядок викупу, вилучення у власників чи розпорядників активів суб’єктів господарювання на території ЛАЗу.
Усього місто планує викупити 240 об’єктів майна ЛАЗу.
Намір міської влади розкритикував голова облдержадміністрації Олег Синютка.
“Категорично не сприймаю виділення грошей з міського бюджету в російську кишеню. Немає жодних економічних підстав та обгрунтувань передачі майже 20 мільйонів гривень підприємству, з якого “стирчать вуха” російської компанії. Звертаюсь до депутатського корпусу Львова не забирати кошти від громади, які могли б піти на вирішення нагальних господарських питань і забезпечити виплату заробітної плати працівникам “ЛАЗу”. Переконаний, що в дану ситуацію повинні втрутитись правоохоронні органи”, – зазначив Синютка.
Нагадаємо, у 2015 році у Верховній Раді України був зареєстрований законопроект “Про націоналізацію майна товариства з обмеженою відповідальністю “Львівські автобусні заводи”. Зараз проект закону перебуває на розгляді у комітет ВР з питань економічної політики. Законопроектом передбачається примусове відчуження об’єктів права приватної власності на користь держави (націоналізація майна) ТзОВ “Львівські автобусні заводи” з мотивів суспільної необхідності – розбудови вітчизняного машинобудування.
Відомий на всьому пострадянському просторі Львівський автобусний завод викупив російський бізнесмен Ігор Чуркін. Новий власник довів підприємство до банкрутства. І тепер вивозить його устаткування та продає приміщення.
У січні 2018 року відбувся новий виток загострення: поліція почала затримувати арештовані за рішенням суду автобуси комунального перевізника АТП-1 через борги за придбані у 2009-2010 роках автобуси ЛАЗ.
Львівська міськрада двічі намагалась прийняти ухвалу про меморандум про сплату боргу між ТзОВ “Оптимум Фактор”, яке отримало право вимоги боргу від Львівського автобусного заводу, АТП-1, ЛМКП “Львівтеплоенерго” та ЛКП “Львівводоканал”. Вперше таку ухвалу проголосували в жовтні 2017 року, але вже на наступному засіданні депутати її скасували. Вдруге меморандум планували винести на голосування депутатів 25 січня, але вирішили не виносити на розгляд через протести, а натомість ЛМР проголосувала за звернення до ГПУ та МВС з проханням розслідувати приватизацію ЛАЗу та вирішила розглянути питання боргів ЛАЗу пізніше.
Зараз арештовано вже 12 комунальних автобусів. Крім того, арештовані всі рахунки АТП-1. Через це мерія вирішила створити нове комунальне АТП-2, однак таке рішення також ще мають погодити депутати ЛМР.
Трамп заявив, що може зустрітись із Зеленським для підписання угоди щодо корисних копалин цього або…
після останніх заяв Трампа та членів його команди "стало зрозуміло, що американська адміністрація мало хвилюється…
минали дні, тижні, місяці… Українці не просто захистили свою столицю, а й показали, що здатні…
Оригинальная печать на футболках не первый год пользуется огромным спросом как у частных покупателей, так…