Новини

Мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району

У межах проєкту «Підзамче. Нарешті!» жителі Підзамча голосували за найкращий варiант брендування району. Усього проголосувало 355 осiб, переможна концепція здобула близько 55,5% голосів.

Про це ІВ Четверта студія повідомили організатори проекту.

За пiдтримки Українського культурного фонду дизайнерськi групи проєкту “Пiдзамче. Нарештi!” чотири мiсяцi працювали над розробкою брендування. Для мешканцiв Пiдзамча органiзували шiсть презентацiй варiантiв за участю авторiв та тривале голосування у чотирьох точках району.

Перемогу здобула концепцiя дизайнерiв Юрiя Осадка та Ольги Новiкової (55,49%), що випередила конкурента на понад 15%.

«Наша айдентика – це мозаїка, що складається з яскравих плиточок, окремих елементiв Пiдзамча. Кожна з цих плиточок символiзує культуру чи особливiсть району, а разом вони утворюють єдине Пiдзамче – i наш логотип. Ми зобразили такий собi калейдоскоп культур, i тiльки пiзнавши кожну культуру можна пiзнати Пiдзамче, таке, яким воно є», – кажуть дизайнери варiанту-переможця.

За концепцiю авторства Павла Коряги та Ольги Ярославської, що здобула друге мiсце, проголосувало 40,28%. Також можна було описати власне бачення брендингу на окремому аркушi – такий варiант обрали 4,23% виборцiв.

На основі концепції розроблять бренд-бук Підзамча. Iніціатори задуму кажуть – Його зможуть використовувати всi, хто створюватиме проєкти на територiї району. Перше практичне застосування брендбуку вiдбудеться у мультимедiйному маршрутi Пiдзамча, а також в iдеях учасникiв Мануфактури проєктiв «Нарештi!» (тренiнгiв з проєктного менеджменту в межах «Пiдзамче. Нарештi!»). Презентацiя бренд-буку, маршруту та iдей проєктiв для Пiдзамча вiдбудеться 24 серпня у Палацi Гната Хоткевича (вул. Кушевича, 1). У проєктi анонсують деталi подiї вже незабаром на сторiнках у Facebook та Instagram.

«Підзамче. Нарешті!» – це ініціатива, що гуртує навколо себе активних діячів та мешканців мікрорайону Підзамче у Львові. Над ініціативою працює громадська організація Львівський культурний центр у партнерстві з Центром соціальних інновацій, Палацом Гната Хоткевича та офісом “Львів – місто літератури ЮНЕСКО”. Проєкт існує за підтримки Українського культурного фонду.

Мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району

Мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району

Мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Яворові відкрили пам’ятний знак

«Алея пам'яті Героїв Яворівської громади»

5 години тому

У Львові можуть закритись 50 ресторанів

Дивне повідомлення власника мережі Фест

6 години тому